کارانکا: مردم حق داشتند ما را هو کنند

۰۷اردیبهشت،

آیتور کارانکا با اشاره به دربی پیش روی رئال مادرید مقابل اتلتیکو اظهار داشت: این دربی از اهمیتی حیاتی برخوردار است. این بازی مقابل باشگاهی است که مدت‌هاست ما را شکست نداده است. باید با همان شدتی بازی کنیم که آنها مسابقه خواهند داد. اتلتیکو تیم سرسختی است و به راحتی در خانه شکست نمی‌خورد. آنها برای پس گرفتن جایگاه دوم تلاش می‌کنند و این علاوه بر همه اینها یک دربی است.

به گزارش فارس،وی ادامه داد: کریستیانو در ترکیب حضور ندارد؛ او امروز تمرین نکرد و باید ببینیم وضعیتش چطور می‌شود. او مشکل عضلانی دارد که در حال بهتر شدن است. امروز نتوانست تمرین کند اما مطمئنیم که برای بازی سه‌شنبه آماده خواهد بود.

دستیار مورینیو خاطرنشان کرد: مارسلو و آربلوا نیز در ترکیب حضور نخواهند داشت. سایر بازیکنان شرایط خوبی دارند و باید ببینیم یازده مرد برتر برای حضور در این مسابقه کدام بازیکنان می باشند.

وی در خصوص توهینی که در فرودگاه دورتموند به بازیکنان رئال شد، گفت: همیشه خواهان حمایت هواداران در سانتیاگو برنابئو بوده‌ایم. باید درک کنیم که پس از مسابقه مقابل دورتموند، پس از اینکه مردم پولشان را هزینه کردند تا به آنجا بیایند، حق دارند که این کار را انجام دهند. کاملا روشن است که پس از این نتیجه شما را تشویق نخواهند کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.