کاربردهای متفاوت آینه در دکوراسیون داخلی منزل

۰۵اردیبهشت،

 مهم نیست که آینه را کجای منزل بگذارید، آینه ها روش خوبی برای منعکس کردن نور و بزرگتر نشان دادن خانه می باشند.

 

 

در فضای خارج از منزلاین آینه سبب شده که بالکن منزل بیشتر شبیه یک اتاق شود. شبها می توان از نور شمع بهره گرفت و فضا را رویایی و روشن کرد.


تزئین با یک قاب خالی

روی تاقچه این اتاق، یک ترکیب زیبا خلق شده است: یک قاب بزرگ جلوی آینه در کنار کلکسیون شاخ ها قرار داده شده است.


روی کابینت آشپزخانه

شیشه های آینه ای آنتیک روی در کابینت، سبب بزرگتر نشان داده شدن آشپزخانه می گردد. پیشخوان های گرانیتی و دیوارهای پس زمینه بع رنگ سفید سلطنتی، جلوه خاصی به این آشپزخانه داده اند.


به سبک سالنی

در بالای پلکان این منزل، نور آفتاب روی لوستر و آینه های گوناگون منعکس می گردد و آنجا را روشن می کند و فضای بالای پلکان را دوبرابر نشان می دهد.


روی پنجره

 

آینه سبب جلب توجه در یک اتاق می گردد. در این اتاق خواب، طراح با اضافه کردن یک آینه هشت ضلعی به جلوی پنجره، سبب شده که توجه ما به آن جلب شود و بزرگی اتاق و منظره جنگل از اتاق کمی محدود شود و به فضا حالت صمیمی تری داده شود.


 

کمد لباس

در این اتاق که کمبود کمد وجود داشت، طراح یک کمد لباس با در آینه ای اضافه کرده است و حالت سنتی آن را مدرن تر کرده است. در ضمن در آینه ای سبب سبکتر شدن وزن کمد می گردد.


 

تزئین حمام

با کنار هم گذاشتن میز توالت های اتاق خواب و وصل کردن آنها با یک آینه بزرگ، حمام را شیک کنید. میزهای آینه ای هم با آینه ها هماهنگی دارند.


کاشی دیوار

اتاق نشیمن این خانه با جایگزینی کابینت ها با آینه های آنتیک و کاناپه مخملی دگرگون شده است. کل اشیای این اتاق بسیار شیک و مدرن می باشند.


به عنوان پوشش

 

طراح این خانه با قرار دادن یک آینه در کنار تختخواب، پنجره ای که جای نادرستی دارد را پنهان کرده است. این ایده هوشمندانه ای برای دکوراسیون داخلی است.


روی در اتاق

اگر نمی خواهید از یکی از درهای منزلتان استفاده کنید، مانند این اتاق نشیمن، جلوی آن کاناپه بگذارید و کنار آن تابلوهایی قرار دهید. برای آنکه حس یک دیوار کامل به اتاق خود بدهید، روی در یک آینه آویزان کنید. این کار سبب بزرگتر دیده شدن فضا و ورود نور بیشتر به اتاق می گردد.

مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.