کارت اعتباری دوقلوی سامانیان به بازار آمد

کارت اعتباری دوقلوی سامانیان به بازار آمد | چاپ |
دوشنبه ۲۷ شهریور ساعت ۱۴:۰۲

بینا- بانک سامان با هدف افزایش رفاه و آرامش مشتریان برتر (سامانیان) و خاص و یاری‌رسانی به آن‌ها در موقعیت‌ها و فرصت‌های زودگذر، کارت اعتباری دوقلوی سامانیان را در اختیار این گروه از مشتریان قرار می‌دهد.
به گزارش بینا، این دو کارت اعتباری تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال (۵۰ میلیون تومان) اعتبار در اختیار این گروه از مشتریان می‌گذارد. اعتبار هریک از این کارت‌ها بر اساس میزان و نوع سپرده‌گذاری، حداقل ۵۰ میلیون ریال و حداکثر ۲۵۰ میلیون ریال تعیین می‌شود.
بر اساس این گزارش، صدور و آبونمان سالانه کارت اعتباری دوقلوی سامانیان رایگان است.
کارت اول از بسته دوقلو در قبال سپرده‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت ویژه ریالی و ارزی مشتری که تا سررسید آن‌ها بیش از سه ماه باقی مانده است ارایه می‌شود و اعتبار آن معادل ۱۰درصد مانده سپرده‌های مذکور در تاریخ درخواست خواهد بود.
این گزارش می‌افزاید، کارت دوم از بسته دوقلو در قبال سپرده‌های کوتاه‌مدت، جاری و قرض‌الحسنه ریالی به مشتریان ارایه می‌شود و میزان اعتبار آن برابر مجموع میانگین موجودی سپرده‌های ذکر شده طی شش ماه منتهی به تاریخ ارایه درخواست است.
مشتریان برتر (سامانیان) و خاص بانک سامان جهت اطلاع از جزییات بیشتر این محصول و سایر خدمات ویژه خود می‌توانند به بانکدار ویژه مستقر در شعب بانک مراجعه و یا با مدیریت امور مشتریان ویژه با شماره تلفن ۲۳۰۹۵۳۰۱-۰۲۱ تماس بگیرند.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.