کارت هوشمند سلامت ضامن بهبود شبکه تحقیقاتی کشور است

۱۶اردیبهشت،

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به طرح کارت هوشمند سلامت، گفت: این طرح علاوه بر آنکه به شبکه تحقیقاتی نظام سلامت کمک می‌کند در پیشگیری و کنترل خطر بیمارها نیز موثر است.

“عبدالرحمان رستمیان” نماینده مردم دامغان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در رابطه با اجرای طرح “کارت هوشمند سلامت”، گفت: با عملیاتی کردن این طرح، ضمن افزایش در روندخدمات‌رسانی به بیماران و بهبود کیفیت و سرعت بخشی به آنها به ساماندهی و اصلاح حوزه سلامت نیز کمک می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه هوشمندسازی حوزه سلامت یکی از محورهای برنامه پنجم توسعه است، افزود: با اجرای کارت هوشمند سلامت، تجمیع تمام بیمه‌ها صورت گرفته و تمام اقشار کشور تحت پوشش یک بیمه قرار خواهند گرفت.

رستمیان تصریح کرد: کارت هوشمند سلامت سبب افزایش هرچه بیشتر تسلط پزشکان بر بیمار و سوابق آن شده که در نهایت آنها می‌توانند با آگاهی بهتری داروهای مورد نظر خود را تجویز کنند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه مانیتورسازی کارت هوشمند سلامت کمک بسزایی به نظام  سلامت می‌کند، خاطر نشان کرد: این طرح علاوه بر آنکه به شبکه تحقیقاتی نظام سلامت کمک می‌کند می‌تواند در پیشگیری و کنترل خطرهای بیمارها نیز بیانجامد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.