کارخانه: شرایط برای قهرمانی کاله مهیا است / سرعت حریف باید مهار شود

۳۱فروردین۱۳،

تیم والیبال کاله آمل در اولین روز مسابقات جام باشگاه های آسیا فردا ساعت ۱۷ به مصاف نماینده چین تایپه می رود.

مصطفی کارخانه، مربی بین المللی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به توانمندی و پتانسیل بازیکنان تیم کاله آمل باید بگویم که قهرمانی در این مسابقات دور از دسترس نیست.

وی گفت: علاوه بر آن که اکثر مهره های شاخص تیم ملی در ترکیب کاله آمل حضور دارند، میزبانی این رقابت ها نیز یک امتیاز مهم و ضروری برای نماینده ایران محسوب می گردد.

مربی بین المللی والیبال کشورمان در ادامه اظهار داشت: با توجه به آن که قهرمان این رقابت ها به طور مستقیم جواز حضور در مسابقات جام باشگاه های جهان را کسب می کند رسیدن به عنوان اول برای شرکت کنندگان یک افتخار بزرگ محسوب می گردد، به همین سبب باید همگان از تیم کاله آمل به عنوان نماینده ایران حمایت کنند.

کارخانه تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به آن که زمان برگزاری مسابقات باشگاه های آسیا با پایان لیگ برتر فاصله چندانی ندارد.
تیم کاله آمل از نظر آمادگی در شرایط مطلوبی قرار دارد. این امر در حالی است که در قبل فاصله زمانی جام باشگاه های آسیا با لیگ بسیار بسیارتر بود و تیم ها باید برنامه ریزی وسیع تری را صورت می دادند.

وی یادآور شد: تیم کاله فردا باید به مصاف نماینده چین تایپه برود، والیبالیست های این کشور بسیار جنگنده و قدرتمند می باشند و باید در مقابل آنها با قدرت ظاهر شد. به طور کلی مبنای کار بازیکنان چین تایپه روی توپ گیری است.

کارخانه تصریح کرد: آملی ها باید مهارت خود را در سرویس و آبشار مقابل نماینده چین تایپه به خوبی نشان دهند و سرعت آنها را تا حد قابل توجهی مهار کنند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.