کارساخت وسازساختمان نیمه کاره سعادت آباد به زودی آغازمی شود

۲۴م دیماه ،

یکی ازخوانندگان نوشته بود:« درسعادت آباد خیابان صدف نبش سپیدار اسکلت فلزی مرکزی تجاری سال هاست که منظره زشتی برای ساکنان منطقه به ارمغان آورده است. حتی پارک جنب آن (پارک شکوفه} نتوانسته این معضل بصری را تغییر دهد.
همچنین در ضلع شرقی این آثارباستانی(اسکلت فلزی)بد منظره بخشی از عرض خیابان صدف نیز در اثر عملیات ساختمانی اشغال و عبور و مرور اتومبیل ها را با اشکال و ناایمن روبرو کرده است. بالاخره تکلیف چیست یا بسازند یا خرابش کنند .شاید هم ماجرا فراتر از اینهااست که نه می سازند نه خرابش می کنند.»
مسعود ناضریان مسئول شهرسازی ناحیه یک منطقه دو دربارهٔ مشکل مطرح شده گفت:« ساختمان مورد نظرپیش ازاین قراربود به صورت مشترک توسط شهرداری ساخته شود. ولی درحال حاضرساخت وسازاین ساختمان به بخش خصوصی واگذارشده است. به همین سبب به زودی آماده سازی وساخت وسازدراین ساختمان نیمه کاره آغازخواهد شد.»
او دربارهٔ حصارکشی و حریم کارگاهی این ساختمان نیز گفت :« دربارهٔ بحث حصارکشی وحریم کارگاهی این محل به سازندگان اخطارداده شده تا هرچه سریعتر نسبت به انجام این حصارکشی ها اقدام شود. به این ترتیب شکل زشت و نا امنی را که این ساختمان به محل داده است تغییر می کند.»
مسئول شهرسازی ناحیه یک منطقه دوتهران افزود:«شهروندان محترم مطمئن باشند شهرداری به صورت جدی پیگیراین موضوع است. ازاین رو وضعیت این ساختمان بزودی مشخص خواهد شد.هم اکنون مناسب سازی حریم کارگاهی درحال اجرا است. ازسوی دیگرساختمان هیچ تغییرکاربری نداشته وبا عنوان مجتمع تجاری ساخته خواهد شد.»
۴۵۲۳۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.