کارشناس کاراته: فرصت‌طلبان الان انتقاد می‌کنند/ چون پست داشتند آن موقع صحبت نمی‌کردند

۱۰م دیماه ،

karate1.jpg

پس از تغییر و تحولات در راس فدراسیون کاراته و رفتن فرجی و آمدن سمندر به عنوان سرپرست، بعضی از اشخاص که آن زمان در فدراسیون سمتی داشتند و چیزی نمی‌گفتند اکنون لب به انتقاد گشوده و از شرایط و برنامه‌های آن زمان ایراد می‌گیرند. یک کارشناس کاراته در این باره معتقد است این اشخاص فرصت طلب می باشند.

محمد آرین خو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: از زمان‌های قدیم آموخته ام که اگر حرفی دارم و می‌خواهم انتقاد کنم رو در رو به فرد مورد نظر بگویم و با یک پست بی‌خودی همه این انتقادات را فراموش نکنم. اگر کسی ادعا دارد که مرد است حتی آن زمان که پستی دارد باز هم باید اشکالات را مطرح کند نه این که آنها را نادیده بگیرد.

وی افزود: این اشخاص که اکنون آغاز کرده‌اند و انتقاد می‌کنند اشخاصی فرصت طلب می باشند و تنها منافع خودشان را می‌بینند. این‌ها چرا آن زمان چیزی نمی گفتند و ساکت بودند؟ این اشخاص آن زمان به خاطر آن پست ناچیزی که داشتند چیزی نمی گفتند و حالا به خاطر خوشایند مسئول فعلی فدراسیون از مسئولان قبلی انتقاد می‌کنند.

رییس اسبق کمیته‌ فنی کاراته در پاسخ به این سوال که سرپرست فعلی فدراسیون برای موفقیت خود آیا باید از این اشخاص استفاده کند یا آنها را کنار بگذارد؟ یادآور شد: قطعا هر کس می‌خواهد موفق شود باید این اشخاص سودجو را کنار بگذارد، اما در این مدت سراغ ندارم کسی را که در کاراته این کار را کرده باشد. تنها زمان سرپرستی آهی این کار انجام شد که آن هم بعد از مدتی آهی از کاراته جدا شد.

آرین خو در مورد تغییرات در فدراسیون کاراته، ادامه داد: این جابجایی‌ها بدترین اتفاقی است که می‌تواند رخ دهد. این بسیار بد است که هر شش ماه یا یک سال در مجامع جهانی ما یک فرد تازه را به عنوان مسئول معرفی کنیم. امیدوارم مسئولان ورزش در این انتصابات خود حداقل بیشتر دقت کنند و کسی را تعیین کنند که سه یا چهار سال حضور داشته باشد و برنامه‌هایش را اجرا کند.

وی در پاسخ به این سوال که بازگشت علیرضا سمندر به کاراته که سه سال ریاست را در کارنامه داشته، چطور می‌بینید؟ گفت: قطعا کسی که پستی را داشته و می‌رود و بعد از مدتی باز می‌گردد می‌تواند با استفاده از تجربیات قبلی موفق شود، اما در جامعه کاراته نمی‌شود هیچ چیزی را پیش‌بینی کرد. باید ببینیم که سمندر در عمل چه خواهد کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.