کارلو آنچلوتی رونالدو را شایسته توپ طلا دانست

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز


carlo-ancelotti-new-real-madrid-manager-press-conference_2964210.jpg (660×350)


سرمربی رئال مادرید ستاره پرتغالی تیمش را شایسته توپ طلا دانست. او معتقد است که مسی از روزهای اوج خود فاصله گرفته است.


کریستیانو رونالدو ستاره رئال مادرید در بهترین دوران خود به سر می‌برد. او هرچند در این چهار سال اخیر رقابت‌ را به لیونل مسی واگذار کرده است اما لحظه‌ای دست از تلاش برنمی‌دارد و بی صبرانه در انتظارکسب دومین توپ طلای خود است.


 


1800084_w2.jpg (590×351)


کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در گفتگو با رادیو” اوندا ترو” اسپانیا به ستایش از رونالدو پرداخت و او را شایسته توپ طلای فوتبال جهان در سال ۲۰۲۴ خواند. سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها گفت: توپ طلا را به رونالدو دهید. از نظر من بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان رونالدو است. او بهترین گلزن رقابت‌های لیگا و لیگ قهرمانان اروپا است. رونالدو در زمین بی نظیر است. اگر از ویژگیهای فنی یک بازیکن سخن گویم رونالدو بهترین است. او بازیکنی به تمام معنا حرفه‌ای و بسیار جدی و مصمم است. این فاکتورها برای موفقیت یک بازیکن کافی است.


او افزود: رونالدو از تمام لحظات حضورش در زمین به بهترین نحو ممکن استفاده می‌کند. او در میدان از جان مایه می‌گذارد و از حضور در رئال بسیار خوشحال است.


 


294854_heroa.jpg (590×405)


 


سرمربی رئال مادرید درباره لیونل مسی گفت: مسی درحال حاضر با مشکلاتی روبرو است و از او انتقاد می‌شود.


آنچلوتی در پایان سخنان خود به ستایش از زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی پاری سن ژرمن پرداخت و گفت: از عملکرد بسیار خوب ابراهیموویچ در سال جاری شگفت زده شده‌ام. او بازیکنی بسیار خوب با توانایی‌ها بالا است.


آنچلوتی پیش از این هم زمانی که هدایت پاری سن ژرمن را برعهده داشت خواستار دادن توپ طلا به ابراهیموویچ شد.


پیش از این هم مورینیو در دوره اول حضورش در رئال مادرید رونالدو را متقلب دانسته و از او به دلیل فریب داور انتقاد کرده بود، اما پس از حضور در رئال مادرید رونالدو را شایسته توپ طلا دانست.

پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.