کارمندانی که ۹ میلیون حقوق می‌ گیرد

۱۹اردیبهشت،

نماینده ارومیه در مجلس با بیان اینکه یک کارمند عالی رتبه شرکت ساختمانی تامین اجتماعی ماهانه هشت تا ۹ میلیون تومان حقوق می‌گیرد، گفت: ما متقاضیان تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی، می‌خواهیم این سازمان عاری از سیاست بازی باشد.

ممتازنیوز: نماینده ارومیه در مجلس با بیان اینکه یک کارمند عالی رتبه شرکت ساختمانی تامین اجتماعی ماهانه هشت تا ۹ میلیون تومان حقوق می‌گیرد، گفت: ما متقاضیان تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی، می‌خواهیم این سازمان عاری از سیاست بازی باشد.

 نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس در جلسه علنی خانه ملت در سخنانی به عنوان یکی متقاضیان تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: استفاده از ارز مرجع برای صنایع پتروشیمی تحت پوشش و فروش محصولات به نرخ ارز آزاد، پرداخت پاداش‌های غیر متعارف به مدیران و اعضای هئیت مدیره، نوع انتصابات و عدم رضایت جامعه تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی از جمله سرفصل‌های این تحقیق و تفحص است.

وی افزود: فراکسیون کارگری مجلس به عنوان مدافع حقوق کارگران، این تحقیق و تفحص را پیگیری می‌کند و ما متقاضیان تحقیق و تفحص می‌خواهیم تامین اجتماعی عاری از سیاست بازی باشد.

قاضی پور ادامه داد: یک کارمند عالی رتبه شرکت ساختمانی تامین اجتماعی هشت تا نه میلیون تومان حقوق دریافت می‌کند در حالی که بیشترین حقوق نمایندگان مجلس ۲۷۰۰ هزار تومان است و مجلس اضافه کاری یا حق موارد دیگری ندارد.

نماینده ارومیه در مجلس خاطر نشان کرد: گران فروشی که در سطح جامعه رخ داد و مردم به حق صدایشان درآمد یکی از عوامل آن تامین اجتماعی بود، شش یا هشت ماه پس از انتصاب مدیران تامین اجتماعی تغییر می‌کند، چرا باید اینگونه باشد؟

وی افزود: یکی از اعضای شرکت‌های وابسته به تامین اجتماعی بابت حضور در هر جلسه ۷۵۰هزار تومان پول می‌گیرد، آیا این شرعی است، این سزاوار نیست که از حق کارگردان چنین دستمزدهایی پرداخت شود.

قاضی پور در خاتمه خاطر نشان کرد: ۵۰ درصد کارگران فاقد مسکن می باشند و اگر تامین اجتماعی پول دارد بهتر است پول‌هایش به سمت تامین مسکن کارگران برود.

خبرگزاری فارس


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.