کارنامه غیر قابل دفاع اصلاح‌طلبان در حوادث انتخابات ۸۸/آشتی نظام با فتنه گران بی معنا است

۲۳ آبان ،

متقی‌فر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: آنچه که این روزها کار احزاب اصلاح‌طلب را سخت کرده کارنامه‌ غیرقابل دفاع این جریان در حوادث پس از انتخابات ۸۸ است، با این حال این روزها اتاق فکر جریان دوم خرداد خواستار ورود به انتخابات آینده با کمترین بها‌ ممکن است.

مجید متقی فر در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره ادعای اصلاح‌طلبان مبنی بر پیروزی قاطع در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری اظهار داشت: “مطرح شدن” از استراتژی‌های اصلی اصلاح‌طلبان است که با استفاده از هر فرصت و ظرفیتی این ادعاها را در جهتی جلب توجه مردم مطرح می‌کنند.

وی با اشاره به نگرانی جریان دوم خرداد از افت سیاسی کارنامه خود، گفت:  آنچه که این روزها کار احزاب اصلاح‌طلب را سخت کرده کارنامه‌ غیرقابل دفاع این جریان در حوادث پس از انتخابات ۸۸ است، با این حال این روزها اتاق فکر جریان دوم خرداد خواستار ورود به انتخابات آینده با کمترین بها‌ ممکن است.

متقی فر با اشاره به نقش فتنه‌گران در حوادث عاشورای ۸۸ در براندازی دین تصریح کرد: مقابله با ارزش‌های دینی و اسلامی و مخالفت با اسلامیت نظام، از سوابق تاریک این حزب به شما می‌رود، عدم اعلام برایت از هتاکی آشوبگران در عاشورای ۸۸ را باید در تهاجم فرهنگی دشمن طی دوران اصلاحات و جنگ نرمی که از مدت ها پیش آغاز شده بود دانست.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه آشتی میان نظام با فتنه‌گران معنا ندارد، خاطرنشان کرد: پیروزی چشمگیری نصیب اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی نمی‌شود چراکه حمایت رسانه‌های غربی و سلطنت‌طلبان و وحدت نظر آن‌ها با فتنه گران حاکی از خیانت دوم خردادی‌ها به نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که از یاد‌ها پاک شدنی نیست.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.