کارگاه آموزشی بین المللی تأثیر ICT بر بهره وری برگزار می گردد

۱۸م دیماه ،

به گزارش خبرنگار مهر، این کارگروه آموزشی با همکاری سازمان منطقه ای بهره وری آسیا (APO) توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می گردد و ارتقاء بهره وری با روحیه همکاری چند جانبه کشورها در تسهیم دانش و اطلاعات برای توسعه بیشتر اقتصادی از جمله اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی است.

در همین حال تبادل تجربیات میان کشورهای عضو APO و ارائه پیشنهادهای عملی برای افزایش بهره وری به کمک ارتباطات و فناوری اطلاعات از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی محسوب می گردد.

تشکیل کمیته علمی با همکاری پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و هماهنگی با سازمان های مرتبط به منظور برگزاری موفق این کارگاه آموزشی از جمله اقدامات عملیاتی از سوی دفتر بررسی های اقتصادی وزارت ارتباطات است و در همین راستا این اداره کل از تمامی سازمان هایی که تجربه موفقی در خصوص بکارگیری ICT در جهت افزایش بهره وری بخش خدمات داشته اند خواسته تا مقالات خود را به دبیرخانه برگزاری این کارگاه ارسال کنند.

براین اساس پس از بررسی مقالات ارسالی در کمیته علمی تشکیل شده، یک مقاله انتخاب خواهد شد که به عنوان نماینده ایران در این اجلاس ارائه می گردد و این در حالی است که بیش از ۷۰ درصد از کشورهای عضو سازمان منطقه ای بهره وری آمادگی خود را برای شرکت در این کارگاه آموزشی اعلام کرده اند؛ از ایران نیز ۱۰ شرکت کننده که عمدتا از بخش غیردولتی خواهند بود در این کارگاه آموزشی بین المللی حضور دارند تا بتوانند از تجربیات سایر کشورها در این حوزه استفاده کنند.

مستندات مطرح شده در این کارگاه آموزشی منتشر و در اختیار متخصصان قرار داده خواهد شد تا از تجربیات موفق موجود در این حوزه حداکثر بهره برداری صورت گیرد.


MehrNews Rss Feed
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.