کارگردان “او خوب سنگ می زند”: ساخت آثار روستایی و اعطای جایزه به آن شهامت می خواهد

۱۲ام بهمن ،

ساخت آثار روستایی با مضامین بومی و همچنین اعطای جایزه به آن، شهامت می خواهد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو  تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ برنامه سینمایی “هفت” بارویکرد بررسی مسایل سینمای ایران همزمان با اولین روز جشنواره سی و کیم فیلم فجر با اجرای “محمود گبرلو” از محل برج میلاد محل برگزاری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر به روی آنتن رفت.

“سید هادی محقق” نویسنده و کارگردان فیلم سنیمایی ” او خوب سنگ می زند” در بخش “نگاه نو” و “ابراهیم اصغری” تهیه کننده مهمان بخش سوم برنامه “هفت” بودند.

“ابراهیم اصغری” در ابتدا گفت: “محقق” سالها در سینما در رشته‌های مختلف تلاش داشتند و شاهد کارهایشان بودم قصه‌ای که برای فیلم طراحی کرده بود به نظرم قصه‌ی خوب و عام پسندی آمد.

“محقق” اظهار داشت: همه چیز از برنامه هفت سال قبل آغاز شد که جشنواره روزهای آخر خود را سپری می کند، هنگام تماشای برنامه “هفت” با کمک خدا تصمیم گرفتم که در فجر سی ویکم یک فیلم در جشنواره داشته باشم.

وی افزود: ایده‌ی اولیه از دوران نوجوانی‌ام شکل گرفت وبعد تصمیم به ساخت این اثر گرفتم.

“محقق” ادامه داد: فیلم اگر خوب ساخته شود با مخاطب ارتباط برقرار می کند و بومی بودن آن مهم نیست ساخت فیلم در روستا همچنین اعطای جایزه به فیلم روستایی شهامت می خواهد چراکه همه می ترسند به سمت چنین فیلم‌هایی بروند.

وی خاطر نشان کرد: با بها دادن به ساخت فیلم‌های روستایی انگیزه برای ساخت چنین آثاری به وجود می آید.

“اصغری” عنوان کرد: رسالت ما ایجاب می کند تا به سمت مضامین بومی و ارزش سوق پیدا کینم و پس از ساخت و اکران اینگونه آثار، شاهد تأثیر فرهنگی و بازه اقتصادی آن باشیم./ص

برای دیدن خبرها و عکسهای جشنواره سی و یکم اینجا را کلیک کنید


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.