کارگردان «برج تاریک» به دنبال تهیه‌کننده می‌گردد

به گزارش خبرگزاری فارس، کمپانی برادران وارنر در حالی تولید این فیلم را رها کرده که چند هفته قبل گفته بود با «راسل کرو» برای بازی در نقش اصلی آن صحبت کرده است.

این کمپانی حتی از آکیوا گلدمن فیلم‌نامه‌نویس هم دعوت کرده بود تا کار نگارش فیلم‌نامه قسمت اول «برج تاریک» را انجام دهد.

ران هاوارد که مدت‌هاست می‌خواهد این فیلم را جلوی دوربین ببرد، اعلام کرد حاضر است آن را با همکاری هر کمپانی یا شرکت فیلمسازی دیگری تهیه و کارگردانی کند.

«برج تاریک» قرار بود براساس قصه کتاب هفت جلدی استفان کنیگ به همین نام ساخته شود و کرو در نقش قهرمان آن رولند دسچین بازی کند.

مسئولان کمپانی برادران وارنر گفته بودند در اولین قدم سه جلد اول کتاب استفان کینگ را به صورت یک سه گانه (تریلوژی) تولید می‌کنند.

حتی صحبت‌هایی هم در این رابطه شنیده شد که این کمپانی یک مجموعه تلویزیونی هم بر اساس این قصه استفان کینگ تولید خواهد کرد.

ران هاوارد کارگردان فیلم‌های «آپولو ۱۳» و «کد داوینچی» که قرار بود کارگردانی «برج تاریک» را انجام دهد، می‌گوید از دلیل اصلی انصراف کمپانی برادران وارنر اطلاعی ندارد.

مسئولان کمپانی هم در رابطه با انصراف خود از تولید نسخه سینمایی «برج تاریک» صحبتی نکرده‌‌اند و اطلاعیه‌ای در این رابطه منتشر نکرده‌اند.

با این حال، ران هاوارد به صورت رسمی اعلام کرد هر تهیه‌کننده و کمپانی دیگری که بخواهد «برج تاریک» را تولید کند، او آماده همکاری با آن‌هاست.

وی این شایعه که پروژه «برج تاریک» با بدشانسی روبرو شده را رد کرده است. او امتیاز اصلی تولید نسخه سینمایی قصه رمان استفان کینگ را در اختیار دارد.

اما معلوم نیست که آیا راسل کرو هم همچنان حاضر به همکاری با این پروژه در آینده نزدیک یا دور باشد و نقش اصلی آن را بازی کند.

انصراف کمپانی برادران وارنر از تولید «برج تاریک» در شرایطی است که قبل از آن، قرار بود این فیلم در کمپانی یونیورسال جلوی دوربین برود.

اما به دلایلی که هیچ وقت اعلام و مشخص نشد، مسئولان کمپانی یونیورسال در ماه ژولای اعلام کردند از تولید این فیلم انصراف داده‌اند.

پس از آن بود که کمپانی برادران وارنر با اشتیاق قدم به جلو گذاشت و گفت نسخه سینمایی قصه کتاب هفت جلدی استفن کینگ را تولید می‌کند.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.