کارگردان «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» در جشنواره فیلم یاس

۲۵اردیبهشت،

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «سایه» دومین اپیزود از سه‌گانه تولد، زندگی و مرگ است که اولین اپیزود از این سه‌گانه با نام «سپیده» با موضوع تولد و با بازی پریوش نظریه و آرش مجیدی ساخته شد.

حجازی سال قبل در اولین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس تهران با فیلم «ماه جبین» در بخش رقابتی جشنواره حاضر بود که در بخش «خاطره یاس‌ها» یاس زرین دریافت کرد.
 

«سایه» کار تازه حجازی، یک ملودرام خانوادگی است  که با تأکید بر ارزش‌های خانوادگی ساخته شده است و هومن سیدی ، لیندا کیانی و امید روحانی بازیگران اصلی این فیلم می باشند. 
 

فیلمنامه این فیلم به قلم علی طالب‌آبادی زندگی یک زوج را روایت می‌کند که پس از سال‌ها زندگی مشترک صاحب فرزندی می‌شوند و این اتفاق سبب می‌شود تا به بازنگری تازهی در زندگی خود برسند.
 

بیشتر سکانس‌های این فیلم در لوکیشن داخلی تصویربرداری شده است. فیلم دارای چهار لوکیشن اصلی شامل خانه زوج جوان ، مطب دکتر مرادی ، آتلیه عکاسی و یک سازه فلزی در ارتفاعات تهران است.
 

فهرست عوامل پشت دوربین این اثر عبارتند از: مدیر تصویربرداری: روزبه رایگا، مدیر تولید: هادی علیمحمدی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: وحید حاجیلویی ، طراح صحنه و لباس : سید روح الله حجازی، صدابردار: شهرام متولی، آهنگساز: مسعود سخاوت دوست.
دومین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس تهران به دبیری «محمدرضا عباسیان» از ۱۰ تیرماه لغایت ۱۵ تیرماه در تهران و به طور همزمان در چهارگوشه کشور (ماکو، سرخس، خرمشهر و چابهار) برگزار می‌شود.

۵۷۵۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.