کارگردان سریال «تکیه بر باد»: رابطه من و مهدی فخیم‌زاده مثل پدر و پسر است / افسانه پاکرو: خوشحالم کنار بازیگران حرفه‌ای حضور داشتم

به گزارش خبرآنلاین، مجموعه تلویزیونی «تکیه بر باد» مدتی است از شبکه تهران پخش می‌شود.

این سریال داستان زندگی دختری به نام عاطفه است که برای تحصیل در دانشگاه از شیراز به تهران می‌آید و در این حین اتفاقاتی روی می‌دهد.

محمود معظمی کارگردان، عباس نعمتی نویسنده و افسانه پاکرو یکی از بازیگران مجموعه «تکیه بر باد» روز یکشنبه ۱۹ شهریور مهمان کافه خبر شدند.

معظمی که «تکیه بر باد» اولین مجموعه تلویزیونی اوست، گفت: «خوشحالم در این سریال با تیم خوبی همراه شدم و برای من تجربه بسیار خوبی بود.»

او درباره حضور مهدی فخیم‌زاده و فرامرز قریبیان به عنوان پیشکسوتان عرصه بازیگری در «تکیه بر باد»، گفت: «تجربه و تسلط مهدی فخیم‌زاده و فرامرز قریبیان در این کار کمک زیادی به من کرد. حضور آن‌ها قطعا در کار من به عنوان کارگردانی که تجربه خیلی زیادی در عرصه کارگردانی ندارم، موثر بود.»

معظمی ادامه داد: «رابطه من و مهدی فخیم‌زاده مثل پدر و پسر است. سال‌ها دستیار او بودم و دوره‌ای هم با هم ورزش می‌کردیم. او معمولا کارهای من را دنبال می‌کرد و با شناخت کامل نسبت به فیلمنامه و فضای کار در مجموعه حاضر شد. او هیچ‌وقت از نگاه یک کارگردان به حضور در این مجموعه نگاه نکرد و همپای سایر بازیگران زحمت کشید.»

او در ادامه با اشاره به خط سیر داستان گفت: «وقتی فیلمنامه را خواندم متوجه شدم شخصیت‌ها رفته‌رفته و در طول داستان کامل می شوند و به طبع به مخاطب معرفی می‌شوند. این دقیقا همان چیزی بود که دنبالش بودم. فکر می کنم یکی از نقاط قوت فیلمنامه همین موضوع است.»

افسانه پاکرو نیز درباره حضورش در این سریال و ایفای نقش محوری داستان گفت: «من آخرین نفری بودم که به کار اضافه شدم. آن‌قدر فیلمنامه دقیق نوشته شده بود ک نگرانی بابت نقش نداشتم. عاطفه نقش سخت و سنگینی بود. خودم را جای او می‌دیدم و تک تک رفتارش را مرور می‌کردم. تا قبل از پخش هیچ ذهنیتی نسبت به چگونگی ایفای آن نداشتم و اینکه آیا نتیجه تلاش‌هایم قابل قبول شده یا خیر، اما در مدت پخش سریال از نقش و کلیت کار راضی هستم.»

گزارش مشروح نشست عوامل سریال «تکیه بر باد» در کافه خبر به زودی منتشر می‌شود.
 

۵۸۲۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.