کارگردان سینما چک یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی پیدا شده را به صاحبش بازگرداند

ممتازنیوز:

2-1-2014118135440

یک کارگردان چک یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی را به صاحبش بازگرداند.

داود توحید پرست کارگردان سینما گفت: چک یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی را پیدا کردم و آن را به صاحبش برگرداندم.

 وی ادامه داد: چک را به شعبه ۳۰ تیر بانک سامان بردم و به صاحبش تحویل دادم.

او در گفت و گو با فارس نیز گفت: امروز صبح ساعت ۹ با مهدی مسعودشاهی در بنیاد سینمای فارابی قرار داشتم که جلوی در یک چک به مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پیدا کردم. بعد از مشورت با مسعودشاهی چک را به شعبه سی تیر بانک سامان که در نزدیکی فارابی بود بردم و متوجه اوضاع آشفته بانک شدم. ابتدا رئیس بانک را خواستم اما من را به معاونت مالی ارجاع دادند و معاونت مالی هم که مشغول بحث با  آقایی بودند به حرف من گوش ندادند و بالاخره خودم پیش رئیس رفتم و چک را نشان دادم.

وی تشریح کرد: ناگهان رئیس بانک با صدای بلند گفت آقا چکتان پیدا شد و همه کارمندان با خوشحالی توجهشان به من جلب شد و صاحب چک در نهایت نگرانی و اضطراب به طرف من دوید و من را در آغوش گرفت و بی نهایت سپاسگزاری کرد.

توحید پرست معتقد است‌ در این شرایط بحرانی سینما که حتی یک ریال هم برایمان یک ریال است و این همه بدهی و غرض داریم شاید قرار گرفتن این چک سر راه من  امتحانی الهی بوده و خوشحالم که از آن سربلند بیرون آمدم.

بنابر این گزارش شرح این ماجرا برای ریاست کل بانک سامان داده شده است و وقتی متوجه شدند توحید پرست از اهالی سینماست ، تقدیر نامه ای برای او تدارک دیدند. امیدواریم این باب آشنایی باعث حمایت های مالی این مرکز از این نویسنده و کارگردان سینمای ایران باشد.


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.