کارگردان فیلم رقیب “لاله” اعلام کرد: هم پایان‌مان اسلامی و ملی است و هم آماده‌ایم فیلمنامه را به مجلس ارائه کنیم

شنبه, ۲۱ مرداد ساعت ۱۲:۰۶ کافه سینما

فرستادن به ایمیل چاپ

+ ۰

+ ۰

مسعود اطیابی که در پی جنجال‌های پروژه میلیاردی “لاله” به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد اعلام کرده بود قصد دارد فیلمی با همین مضمون و با بودجه بخش خصوصی مقابل دوربین ببرد اعلام کرد این فیلم نه با نام “لاله” که باعنوان “فرمول” ساخته می‌شود.

مسعود اطیابی در این ارتباط به خبرنگار مهر گفت: این فیلم درباره یک زن اتومبیل‌ران است که از مردان در مسابقات پیشی می‌گیرد و در جهان اول می‌شود اما پایان این فیلم به ارزش‌های اسلامی و ملی ما برمی‌گردد.

وی افزود: سوژه این فیلم برگرفته از اخبار مربوط به لاله صدیق است که یکی از اصلی‌ترین منابع این فیلم به شمار می‌رود، هم اکنون نگارش فیلمنامه ادامه دارد و به زودی فیلمنامه‌نویسان این پروژه اعلام می‌شوند. اطیابی ادامه داد: پس از آماده شدن طرح کلی فیلمنامه، برای گرفتن موافقت اصولی پروانه ساخت اقدام می‌کنیم.

این کارگردان درباره حاشیه‌های به‌وجود آمده برای فیلم سینمایی “لاله” به کارگردانی ادالله نیک‌نژاد تأکید کرد: ورود نمایندگان مجلس و کمیسیون فرهنگی برای پیگیری پروژه “لاله” و تلاش برای مشخص شدن جزئیات بودجه آن ورودی مناسب بود کمااینکه ما نیز آمادگی داریم طرح خود را به مجلس ارائه کنیم و تقاضا داریم آنها قبل از هرگونه تصمیم گیری طرح ما را هم مطالعه کنند.

وی تاکید کرد: باید ریز برآورد طرحی مانند “لاله” که یک پروژه میلیاردی مشخص شود. ما نیز حاضریم مقدار سرمایه‌گذاری طرف خارجی و داخلی را شفاف عنوان کنیم. اگر بخشی از بودجه فیلم “لاله” به “فرمول” تعلق بگیرد ما می‌تواینم برنامه‌ریزی‌های خوبی برای پخش بین‌المللی آن داشته باشیم.

اطیابی درباره سرانجام پروژه جنجالی “لاله” هم تصریح کرد: بهتر است آقای نیک‌نژاد ابتدا یک فیلم در سینمای ایران بسازد و پس از آشنا شدن با سازوکار فیلمسازی در ایران پروژه‌ای مهم و بین‌المللی را در دست بگیرد.

Tags:

افزودن نظر

جوملا فارسی توسعه و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری جوملا
حامی پروژه ملی جوملا فارسی شرکت نوید ایرانیان


کافه سینما-آخرین اخبار و یادداشت های سینمای ایران و جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.