کارگردان فیلم “ماتریکس” تغییر جنسیت داد! +عکس

«لری واچوفسکی»، یکی از برادران واچوفسکی که برای ساخت فیلم «ماتریکس» شهرت دارند، طی یک عمل جراحی تغییر جنسیت داد و نام خود را «لانا واچوفسکی» گذاشت.

 

matrix

 

به گزارش”۱ پارس” به نقل از فارس, برادران واچوفسکی در یک خانواده یهودی-لهستانی-آمریکایی در شیکاگو به دنیا آمدند. مادرشان پرستار و نقاش و پدرشان تاجر بود.

 

آن‌ها دوران مدرسه را در شیکاگو به سر بردند و سپس اندی به دانشگاه امرسون بوستون و لری به دانشگاه بارد در نیویورک رفتند، اما هر دو قبل از فارغ التحصیلی از دانشگاه اخراج شدند.

 

سپس آن‌ها در شیکاگو مشغول تجارت فرش و نوشتن کتاب‌های مصور شدند. این دو برادر پس از آن به سینما روی آوردند و با کارگردانی سه گانه ماتریکس به شهرت رسیدند.

 

 

vachofski

 

برادران واچوفسکی و نسخه دی‌وی‌دی فیلم ماتریکس

 

«لانا» که طی یک دهه اخیر به خاطر رفتارها و نوع پوشش یکی از پرحاشیه‌ترین فیلمسازان هالیوود به شمار می‌رفت، سرانجام به طور رسمی اعلام کرد که تحت یک عمل جراحی موفقیت آمیز توانسته جنسیت خود را به زن تغییر دهد.

 

lana-lori

 

لری واچوفسکی قبل و بعد از تغییر جنسیت

 

او متذکر شده که دیگر گروه آنها را به نام «برادران واچوفسکی» صدا نکنند و آنها اکنون خواهر و برادر هستند و نام او نیز دیگر لانا نیست و لری است!

فرهنگ و ادب

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. zahra:

    احتمالا به عشق keanu Reeves این کار احمقانه رو انجام داده!!! عشقه دیگه!آدم رو دیوونه میکنه!
    حالا جدای از شوخی،باید گفت:آنچه که تمدن غرب به عنوان سبک زندگی و روش زیستن برای خودش طراحی کرده باید هم یک چنین مسائلی از دلش بیرون بیاد! و این زیاد تعجب آور نیست، نکته ای که این وسط مهمه اینه که جوانان ما با دیدن یک چنین مسائلی،به خودشون بیان و دست از اسرار برای برگزیدن شیوه های زندگی غربی بردارند،چراکه در غیر این صورت دیر نخواهد بود زمانیکه شاهد چنین موارد شرم آوری در کشور عزیزمان باشیم!
    البته چنین وقاحت هایی از دامان پاک ایران و ایرانی دور باد!
    در انتها، ای کاش پایین این خبر،یک نقد کوتاه از چنین بیشرمی هایی در تمدن سردرگم غرب،میاوردید و این موضوع رو بیشتر واکاوی میکردید…هرچند از اطلاع رسانیتون متشکرم،درج چنین اخباری ذهن جوانان رو نسبت به عقب ماندگی و پوشالی بودن تمدن پر ادعای غرب باز میکنه…
    موفق و پیروز باشید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.