کارگردان فیلم « پنج ستاره »: سینمای ایران یک سینمای مردانه است

ممتازنیوز:

2-1-2014212104423

به گزارش مووی مگ به نقل از ب اشگاه خبرنگاران ،مهشید افشارزاده کارگردان فیلم سینمایی “پنج ستاره “در گفتگویی اعلام کرد: من بعد از سال‌ها کار بازیگری و کسب تجربه در کنار کارگردانان فراوان به این خود باوری رسیدم که می‌توانم با شناختی که از اصول کارگردانی به دست آورده‌ام فعالیت خود را به عنوان یک سینماگر زن ادامه دهم.

وی افزود: من از همان ابتدای ورودم در سینما به عنوان بازیگر رویای فیلمسازی را در سر می‌پروراندم و همیشه آرزو داشتم که بیشتر به عنوان یک کارگردان زن شناخته شوم.

کارگردان فیلم سینمایی “پنج ستاره” با اشاره به اینکه در حال حاضر شرایط برای حضور حرفه‌ای زنان فیلم‌ساز در سینمای ایران وجود ندارد تصریح کرد: سینما هنری وابسته به سرمایه است و تهیه کنندگان و سرمایه گذاران سینما به علت ترس از باز نگشتن سرمایه ورشکست در گیشه، ریسک سرمایه گذاری برای فیلم سازان جوان و به خصوص فیلم سازان زن را نمی‌پذیرند. افشار زاده در پایان تاکید کرد: کارگردانی مثل کار در معدن است و با وجودی که سینمای ما یک سینمای مردانه است ،زنان فیلم ساز باید در این عرصه قدرتمند و با پشتکار فراوان ظاهر شوند و خود را به مردان همکار در این عرصه ثابت کنند.


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.