کارگردان کیمیا به حواشی اخیر این سریال واکنش نشان داد

تاریخ انتشار: ۲۲ January 2016 | 11:30 am

واکنش کارگردان کیمیا به حواشی اخیر این سریال!

جواد افشار کارگردان «کیمیا» درخصوص انتقادهایی که اخیرا به این سریال شده گفت: من در این رابطه بعد از اتمام پخش سریال صحبت می کنم.

صحبت های جواد افشار در خصوص گریم کیمیا

جواد افشار کارگردان «کیمیا» در رابطه با انتقادهای گریمرور این سریال به گریم مهرآوه شریفی نیا گفت: من از مصاحبه امیر اسکندری اطلاعی ندارم و باید بگویم صحبتهایی که به او نسبت داده می شود بسیار غیر منطقی است برای مثال چطور می شود هر چیزی را که یک هنرپیشه می گوید ما بپذیریم اصلا باید دید چنین چیزی را اسکندری گفته یا نه.

وی گفت: با توجه به درکی که امیر اسکندری از روابط حرفه ای و سلسه مراتب در کار دارد فکر نمی کنم چنین چیزهایی را گفته باشد. 

 

این کارگردان افزود: باید دید مصاحبه او و انتقادهایی که به گریم مهرآوه شریفی نیا داشته صحت دارد یا نه.

 

افشار در بخش دیگر از صحبتهایش در خصوص اینکه بسیاری از بازیگران «کیمیا» نمی خواستند در فاز سوم این سریال باشند گفت: من نمی دانم چنین چیزی از کجا درز پیدا کرده است اصلا کدام یک از بازیگران تا کنون در مصاحبه هایشان اینگونه گفته اند؟ اینها حرفهای زشتی است که به آنها نسبت داده می شود نباید به این مسائل دامن زد شاید عده ای افترا می زنند و می خواهند یک عده را در سینما خراب کنند اینها همان آنهایی هستند که یک روز به رضا کیانیان یک روز به امیر اسکندری و یک روز به مهرآوه شریفی نیا چنین چیزهایی را نسبت می دهند. 

 

افشار در پایان در رابطه با انتقادهایی که به این سریال «کیمیا» می شود گفت: اصلا چنین انتقادهایی انجام شود در رابطه با این موضوع می خواهم بگویم قطاری که سرعت نگیرد سنگش نمی زنند.

گردآوری : گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز
momtaznews.com/culture

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.