کارگروه تعیین مصادیق دستور رفع فیلتر جی میل را ابلاغ کرد

به گزارش خبرنگار مهر، دسترسی به پست الکترونیک شرکت گوگل – جی میل- که از روز دوم مهرماه جاری مسدود شده بود، شامگاه روز یکشنبه نهم مهرماه بار دیگر برای کاربران ایرانی فعال شد.

دکتر محمدرضا آقامیری – عضو کارگروه تعیین مصادیق فیلترینگ در گفتگو با خبرنگار مهر، با تایید رفع محدودیت دسترسی کاربران ایرانی به سرویس ایمیل جی میل اظهار داشت: کارگروه تعیین مصادیق فیلترینگ طی حکمی دستور رفع مسدودی سرویس جی میل را به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ابلاغ کرد.

وی با بیان اینکه مشکل تفکیک دو سرویس جی میل و یوتیوب بر روی پروتکل https همچنان حل نشده است، گفت: براین اساس به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات زمان داده شده است که راههای فنی تفکیک این دو سرویس شرکت گوگل را در اسرع وقت ارائه دهد.

به گزارش مهر، این عضو کارگروه تعیین مصادیق فیلترینگ پیش از این وجود اشکال فنی را دلیل عدم دسترسی به جی میل عنوان کرده بود و گفت: جی میل ناخواسته قطع شده و ما هیچ وقت نخواسته و نمی خواهیم که جی میل و سرویس های گوگل را در ایران فیلتر کنیم.


MehrNews Rss Feed

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. moe8332:

    جیمیل باز شده دوستان، ولی من شنیدم که فعلاً موقتاً بازش کردند که مردم اطلاعاتشون رو بتونند منتقل کنند به سرویس های داخلی و بعد از اتمام فرصت مجدداً فیلتر میشه.
    البته سرویس های داخلی تو این فرصت سیستمی رو راه اندازی کردند که عین آب خوردن می تونین اطلاعاتتون رو از جیمیل به سرویسشون بکشه

    به دوستاتون یا تو سایتاهاتون اطلاع بدید تا مشکلی بعداً براشون پیش نیاد

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.