کار آفرینی شامل تمام حوزه های آموزش و پرورش

۱۳م اسفند ،

وزیر آموزش و پرورش گفت: کار آفرینی از یک منظر شامل تمامی حوزه های آموزش و پرورش کشور می گردد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، حمید رضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش در همایش توسعه کار آفرینی از منظر سند تحول بنیادین در اردوگاه شهید باهنر تهران گفت: آموزش و پرورش امروز دارای یک نقشه جامع است که نقش همه اسناد و بالا دستی را در خود جای داده است.

وی افزود: سند تحول بنیادین با جامعیت و مشمول کمی یک نقشه کامل و جامع برای آموزش و پرورش ترسیم نموده است که با گذشت زمان ممکن است نیاز به تکمیل و اصلاح داشته باشد.

وی با بیان این مطلب که امروز شکاف بین علوم نظری و علمی در جامعه بیان داشت: در قبل که کار و درس در مکتب خانه همزمان انجام می شد کار حرف اول را می زد اما امروز با گذشت ۱۶۰ سال معلوم نیست علوم بتواند پاسخگوی نیازهای جامعه باشد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان این مطلب که صدها سیاست و راهکار باید در وزارت آموزش و پرورش اجرایی شود گفت:این سیاست ها هر کدام نیاز به علوم  اجرایی آگاهی نسبت به اجرای آن و شناخت از موضوع و راهکار باید در وزارت آموزش و پرورش اجرایی شود گفت: این سیاست ها هر کدام نیاز به علوم  اجرایی آگاهی نسبت به اجرای آن و شناخت از موضوع و راهکارهای مد نظر دارد.

حاجی بابایی با تقدیر از تلاش های صادقانه ای که تا به امروز در حوزه آموزش و پرورش انجام شده است ادامه داد: پس از حدود ۱۶۰ سال آموزش و پرورش دارای نقشه جامع شده است./ز


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.