کار اصلی ما بعد از مسابقات انتخابی آغاز می گردد

۲۳ آبان ،

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان گفت: اولین اردوی تیم ملی با هدف بستر سازی و شناسایی برگزار شد.

ایرج اسفندیاری فر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، ضمن بیان مطلب فوق افزود:اردوی اول تیم ملی از روز ۱۲ آبان ماه آغاز شده که تا ۲۴ آبان ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد:در این مرحله از اردو بیشتر به دنبال شناسایی فرنگی کاران مستعد برای اردوهای آتی بودیم و کار اصلی خود را بعد از برگزاری رقابتهای انتخابی آغاز خواهیم کرد.

اسفندیاری فر در پاسخ به این سوال که پشتوانه سازی مهم تر است یا نتیجه گرایی گفت:در رده سنی جوانان هر دو مهم است چراکه رده جوانان به بزرگسالان وصل است و اگر کشتی گیری در این رده سنی  نتیجه خوب نگیرید نمی تواند جایی در بزرگسالان برای خود به دست آورد و اگر از سازندگی و پشتوانه سازی نیزغافل شویم در آینده ضربه خواهیم خورد.

وی تریح کرد:نگاه ما به موفقیت در مسابقات جهانی  سال آینده معطوف شده که برای رسیدن به این مهم برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در خاتمه خاطرنشان کرد:با درخشش تیم فرنگی در رقابتهای المپیک ۲۰۱۲ انتظارات از این رشته بالا رفته  که امید ورام با یک کارتیمی و حمایت های اهالی کشتی بتوانیم به بزرگی خود درهمچنان جهان ادامه دهیم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.