کار تازه سرلک و فرج نژاد در قالب سمفونیک

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

موسیقی > محصولات– ممتازنیوز:
سینا سرلک و میدیا فرج نژاد در یک همکاری چند کار را در قالب ارکستر سمفونیک ضبط و در آینده نزدیک در قالب آلبومی روانه بازار موسیقی خواهند کرد.

این اثر با همکاری تعدادی از نوازندگان ارکستر سفمونیک تهران و گروه موسیقی سوارن ضبط شد و تا ماه آینده سینا سرلک آن را خواهد خواند.

 فرج نژاد گفت: این اثر موسیقایی شامل چهار تصنیف است که سه تصنیف با تلفیق ارکستر ایرانی و سمفونیک آهنگسازی شده و یک قطعه دیگر ارکستراسیون ایرانی دارد.همچنین دراین آلبوم سه قطعه بی کلام نیز وجود دارد.

وی افزود: تنظیم بخش سمفونیک این اثر برعهده «امیر حسین سمیعی» بوده که سابقه پرباری در ساخت و تنظیم آثار موسیقی کلاسیک دارد و برای اولین بار است که قطعاتی با ماهیت موسیقی ایرانی را تنظیم می کند و آهنگسازی و تنظیم برای سازهای ایرانی این اثر را خود برعهده داشتم.

فرج نژاد خاطرنشان کرد: این اثر در مایهٔ چهارگاه و همایون و بر اساس اشعاری از هوشنگ ابتهاج، مولانا و فریدون مشیری ، شفیعی کدکنی ساخته شده است.

این هنرمند که تاکنون آثاری چون راه بی‌‌‌نهایت با صدای حسام الدین سراج و طغیان به خوانندگی حسین علیشاپور را روانه بازار موسیقی کرده است، گفت: در این اثر نوازندگانی چون پدرام فریوسفی، علی جعفری پویان، میثم مروستی، کریم قربانی، آرین قیطاسی، شروین مهاجر، پاشا هنجنی، محسن پور بخت، کامران منتظری و …هنرنمایی کرده‌اند.


RSS
منبع: همشهری
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.