کار گروه پژوهشی – کاربردی روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین

فصلنامه مطالعات بین المللی (ISJ) و مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد کارگروهی را در روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین به تاریخ ۹ آذر برگزار می کند.
برنامه
بر پایه قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل روز ۲۹ نوامبر مصادف با ۹ آذر روز همبستگی با ملت فلسطین است. در این راستا فصلنامه مطالعات بین المللی و مرکز اطلاعات سازمان ملل کارگروه پژوهشی به منظور اهداف ذیل برگزار می کنند:
الف. شناخت فعالیت ها و عملکرد ارکان سازمان ملل در مسئله فلسطین
ب. فرصت دادن به نویسندگان رساله های دانشگاهی و مقالات علمی برای معرفی کوتاه یافته های علمی خود در این برنامه و تشویق به نگارش و چاپ مقالات علمی – پژوهشی.
مزایا و بهره مندی
این کار گروه یک برنامه آموزشی پژوهش محور است. به شرکت کنندگان فعال در برنامه گواهی شرکت از سوی فصلنامه مطالعات بین المللی ISJ و مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد UNIC ارایه می شود. شرکت کنندگان برنامه که مقالات با استاندارد علمی – پژوهشی ارایه نمایند در ISJ به چاپ می رسد.
شرایط ثبت نام و پذیرش
معرفی نامه از دانشگاه برای استادان دانشگاه و از دستگاه اجرایی مربوطه برای مدیران و کارشناسان ارشد دولتی و غیرحکومتی.
توصیه نامه برای دانشجویان از سوی استادان عضو هیات تحریریه یا مشاوران بین المللی فصلنامه یا از استادان شناخته شده کشور.
نامه درخواست به همراه ۱ قطعه عکس، نشانی و شماره تماس.
واریز هزینه ثبت نام، کتاب، فصلنامه، پذیرایی… و شرکت در کارگروه به مبلغ دو میلیون ریال به حساب سیبا ۰۱۰۵۴۳۴۳۲۴۰۰۸ بانک ملی به نام فصلنامه مطالعات بین المللی (ISJ).(دانشجویان با ارایه مدرک معتبر با ۵۰ درصد تخفیف.
نشانی و مهلت ارسال مدارک
علاقه مندان همه مدارک را از طریق ایمیل تا ۱ آبان به نشانی info@isj.ir و یا internationalstudiesjournal@yahoo.com ارسال کنند.
شماره تماس ضروری: ۰۹۱۲۵۹۱۱۷۸۷
International Studies Journal  ISJ
“Iranian Democratic View of International Affairs”
www.isj.ir

 ۲۶۳۴۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.