کاستا: بعد از گرفتن طلبم حرف‌هایم را می‌زنم

   آلبرتو کاستا در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد آخرین وضعیت خود گفت: فعلا منتظر تماس مسئولان باشگاه صنعت نفت هستم. آنها گفته اند جلسه ای با حضور من و مدیربرنامه هایم خواهند داشت تا در نهایت بر سر مطالباتم به توافق برسیم اما هنوز هیچ زمان مشخصی را برای این جلسه تعیین نکرده اند.

سرمربی پرتغالی و اسبق صنعت نفت در مورد انتقاداتی که به دستیاران پرتغالی او می شد افزود: آنها دو ماه پیش ایران را ترک کردند. در نشستی که با آنها و سران باشگاه داشتم به این نتیجه رسیدیم که برای هر دو طرف بهتر است که با آنها قطع همکاری کنیم و به پرتغال باز گردند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از آن هم باشگاه دو دستیار بومی در اختیار من قرار داد که تا روز آخر با من همکاری می کردند. در دیدار مقابل فولاد هم یکی از آنها مسئولیت فنی تیم را به عهده داشت و روی نیمکت نشست.

کاستا در ادامه دلیل اصلی ناکامی تیمش و انتقاداتی که به وضعیت فیزیکی و بدنسازی بد این تیم می شد گفت: فعلا نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم. بعد از اینکه با باشگاه تسویه حساب کردم برخی مطالب را بازگو می کنم.

این مربی پرتغالی در مورد تاثیر نبود فونیکه سی بهترین گلزن تیمش در رقابت‌های فصل گذشته افزود: هر تیمی در پایان فصل تعدادی بازیکن از دست می دهد و فونیکه سی هم قبل از پایان فصل قراردادش را با تیم دیگری نهایی کرده بود. نمی دانم، شاید اگر او در این این فصل می بود نتایج بهتری کسب می کردیم شاید هم تفاوتی نمی کرد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال صنعت نفت تصریح کرد: هدف اصلی ما در این فصل جذب بازیکنان جوان و بهبود سرعت تیم بود. قرارداد من با باشگاه یکساله بود اما آنها به من فرصت ادامه کار را ندادند.

کاستا در پایان در مورد حضور یکساله خود در فوتبال ایران گفت: فوتبال ایران هنوز راه زیادی برای حرفه اش شدن در پیش دارد. سازماندهی و نظم در لیگ ایران فاصله زیادی تا رسیدن به حد ایده آل دارد و باید پیشرفت کند. باشگاه ها باید قبل از استخدام مربیان بدانند چه می خواهند و نیازهای خود را بررسی کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نکته دیگر اینکه باشگاه ها باید روی بازیکنان جوان بیشتر سرمایه گذاری کنند و از سرمایه های جوان خود بیشتر استفاده کنند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.