کاستا: گرفتن یک امتیاز از سپاهان خوب است

 کاستا پس از تساوی خانگی یک بر یک برابر سپاهان اصفهان گفت: مقابل تیم بزرگی بازی کردیم و گرفتن یک امتیاز از چنین تیمی خوب است. نتیجه این بازی بهتر از نتیجه فصل گذشته نفت برابر سپاهان بود.

وی ادامه داد: در نیمه اول فرصت‌ها و موقعیت‌های گلزنی زیادی ایجاد کردیم که نتوانستیم از آن استفاده کنیم. توپ‌های زیادی را هم لو دادیم. در زمان ضد حمله حفظ مالکیت توپ مهم است و بازیکنان به این قضیه توجه نکردند. در نیمه دوم سپاهان که عقب افتاده بود ریسک بزرگی کرد و فرصت‌های گلزنی روی ضد حمله به دست آورد.

سرمربی پرتغالی نفت در مورد ناکامی مربیان پرتغالی در تیم ملی و تیم‌های باشگاهی ایران تنها گفت: تلاش می‌کنم نفت در آینده نتایج بهتری بگیرد. من در ۳ بازی آخر ۵ امتیاز گرفتم و در آینده بهتر می‌شویم. از نظر تئوری گرفتن یک امتیاز از تیم بزرگ سپاهان راضی کننده است.

وی در مورد علت کنار گذاشتن پاچاچیان گفت: ترجیح می‌دهم از بازیکن زیر ۱۸ سال استفاده کنم اما بازیکن بدون اخلاق در تیمم نباشد. در مورد بازیکنانی که از تیم جدا شدند، سوال نکنید.

 همچنین خلیلی‌نیا سخنگوی باشگاه در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید وضعیت کاستا در تیم نفت آبادان چه می‌شود،‌ گفت: این مربی در بازی‌های اخیر خوب نتیجه گرفته با این حال هفته آینده جلسه هیئت مدیره داریم و در این جلسه در مورد کاستا تصمیم گیری خواهد شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.