کاسیاس:نباید از والدس انتقاد کرد ؛ درد باخت ۲-۳ کمتر از ۱-۳ است

ایکر کاسیاس، دروازه بان رئال مادرید ۵شنبه شب شاهد باخت تیمش در دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا ، مقابل بارسا بود. البته با گلی که دی ماریا با بهره گیری از اشتباه والدس به ثمر رساند، رئالی ها با امید بیشتری به بازی برگشت چشم دوخته اند. کاسیاس با وجودی که از باخت ناراحت بود ولی نتیجه را خیلی دردناک نمی داند. متن گفتگوی او با روزنامه آ.اس را دراینجا مطالعه کنید:
بازی چطور بود؟ با چه حسی نوکمپ را ترک می کنید؟
ما فازهای مختلفی را پشت سر گذاشتیم. وقتی بازی ۱-۰ بود خوشحال بودیم ولی دقیقا یک دقیقه بعد، بازی به تساوی کشیده شد و بعد هم نتیجه ۱-۳ شد. اوضاع تغییر کرد ولی درنهایت گل دی ماریا، ما را به جریان بازی برگرداند.
مسی نزدیک بود کار را ۱-۴ کند ولی تو مهار فوق العاده ای داشتی و بلافاصله بعد از آن بود که بازی ۲-۳ شد.
بازی خیلی سرعتی ای بود. آنها در یک قدمی دستیابی به نتیجه ۱- ۴ بودند ولی این ، همان قابلیت فوتبال است که همه چیز درچند ثانیه می تواند عوض شود. حالا ما با غصه کمتری در مقایسه با وقتی که بازی ۱-۳ بود، به خانه برمی گردیم. حالا باید این بازی را در کناری گذاشته و بعد از بازی با ختافه، به بازی برگشت سوپرکاپ مقابل بارسا فکر کنیم. باید در بازی یکشنبه به پیروزی برسیم؛ چون در هفته اول مقابل والنسیا مساوی کردیم و این نتیجه نباید در هفته دوم هم تکرار شود.
ولی بازی خیلی عجیبی بود. بارسایی ها در نیمه اول خیلی بد بودند ولی گویا یکهو از خواب بیدار شدند.
عجیب اینجاست که وقتی ما تیم بهتر میدان بودیم، بارسایی ها به گل رسیدند. در مورد گل اول بارسا، بعضی ها می گویند که افساید بوده و بعضی دیگر نه… صحنه پرابهامی بود. دریافت این گل برای ما خیلی دردناک بود. ما به هدفمان که گلزنی در خارج از خانه بود رسیدیم و دو بار هم این کار را کردیم. هرچند که آنها سه گل وارد دروازه ما کردند ولی باز هم نتیجه ۲-۳ بهتر از ۱-۳ است.
تصویر دیگری را شاهد بودیم. بازی ای با فشار و خشونت کمتر از سوی بازیکنان هر دو تیم
در یک ال کلاسیکو، برخورد، احساسات و مسائل این چنینی وجود دارد. این طبیعی است. فوتبال همین است و هر بازیکن به دنبال موفقیت تیم خودش است
به نظر می رسد که تیم شما قصد شروع درست و حسابی را ندارد
کار ما شروع شده. ما دو بازی رسمی برگزار کرده ایم. یکی در لالیگا مقابل والنسیا و یکی هم همین بازی (در دور رفت سوپرکاپ) باید تدریجا پیش برویم تا در ماه مارس بتوانیم شانس کسب تمام جامها را داشته باشیم و به فینال های متعددی برسیم.
درمورد لغزش والدس بگو
تمام ما بازیکنانی که در زمین هستیم ممکن است فراز و نشیب هایی داشته باشیم. مسیر رشد و پیشرفت والدس کاملا منظم است و فکر نمی کنم که بتوان از او به خاطر یک اتفاقی که رخ داد، انتقاد کرد

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.