کاسیمیرو: با فکر باخت به اصفهان نیامدیم/نتیجه بازی فردا برای سپاهان اهمیت دارد

۱۹م دیماه ،

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: نظری دربارهٔ قهرمانی در جام حذفی ندارم و تنها می‌گویم ما تیمی نیستیم که به فکر فینال باشیم زیرا تیم‌هایی به مراتب قوی‌تر از ما در این جام حضور دارند. ما فقط فکرمان جنگیدن با تیم‌ها در این جام است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، کاسیمیرو در نشست خبری پیش از بازی تیمش در برابر سپاهان اظهار کرد: از زمان آغاز نیم فصل دوم هر پنج روز یک بار بازی داشتیم و ترسم از این است که بازیکنانم به استراحت نیاز داشته باشند. ای کاش بازی سپاهان در شرایط بهتری برگزار می‌شد با توجه به اینکه چهار روز دیگر در لیگ با نفت تهران بازی داریم و این تیم یک روز بیش‌تر از ما استراحت می‌کند، کمی فشردگی بازی‌ها برای ما دردسرساز خواهد شد.

وی با بیان اینکه فردا شانس بازیکنانی که در لیگ کمتر به بازی گرفته شده‌اند در میدان بیشتر است یادآور شد: امیدوارم بازیکنان جوان انگیزه لازم را برای رویارویی با سپاهان که قهرمان ایران است ذا داشته باشند و بتوانند با تلاش‌شان تفاوت‌ بازیکنان سپاهان و نفت را به حداقل برسانند.

سرمربی صنعت نفت با بیان اینکه ما اینجا نیامده‌ایم که ببازیم یادآور شد: اگر می‌دانستیم از پیش بازنده‌ایم اصلا به اصفهان نمی‌آمدیم ولی ما به فکر این هستیم که تا جایی که می‌توانیم برای یک نتیجه خوب بجنگیم. یکی از نکات مثبت برگزاری این بازی نیز ارزیابی بازیکنان تازهی است که در این بازی به میدان خواهد رفت. ولی این را بگویم که ما به فکر لیگ هستیم و جام حذفی بسیار برای ما اهمیتی ندارد و شاید شانس ما برای موفقیت در این جام ۱۰ درصد باشد ولی برای همین ۱۰ درصد هم خواهیم جنگید.

وی با بیان اینکه من هیچ نظری دربارهٔ قهرمانی در جام حذفی ندارم یادآور شد: ما تیمی نیستیم که به فینال راه پیدا کنیم، تیم‌های به مراتب قوی‌تر از ما در این جام حضور دارند و نتیجه بازی فردا نیز بیشتر برای سپاهان اهمیت دارد تا ما.

کاسیمیرو افزود: در بازی فردا از تیم اصلی خود به اضافه بازیکنان جوان‌مان استفاده خواهیم کرد و نشان خواهیم داد که در آینده حرف‌های بسیاری برای گفتن داریم و مطمئن باشید ما با فکر باخت به اصفهان نیامده‌ایم.

سرمربی صنعت نفت در پاسخ به این اظهار نظر که با باخت در بازی فردا ممکن است جایگاه شما در تیم صنعت نفت به خطر بیفتد گفت: لیگ برتر و جام حذفی با هم متفاوت می باشند و نمی‌توانم بگویم که نتیجه بازی فردا بر تیم ما اثر می‌گذارد، آینده همه چیز را مشخص خواهد کرد. آنچه که در بازی فردا اهمیت دارد این است که شرایط بازیکنان ما به خطر نیفتد و بازیکنی مصدوم نشود؛ این برای من مهم‌تر از نتیجه است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.