کاشی هایی که آشپزخانه شما را مرکز توجه می کند

۰۲خردادماه،

لازم نیست حتماً از سنگ برای تزئین دیوار آشپزخانه استفاده کنید، می توانید از کاشی های شیشه ای، آینه ای و موزائیکی هم استفاده کنید تا به آشپزخانه خود زیبایی منحصر بفردی بدهید.

پس زمینه را می توان مهمترین بخش تزئینی آشپزخانه دانست. مهم نیست چه جنسی برای آن انتخاب می کنید، در هر صورت نقطه توجه و جلوی دید است. کاشی محبوب ترین گزینه برای این نقطه است، زیرا سبک کاشی، قیمت و کاربرد آن انعطاف بیشتری دارد.

کاشی های برش لیزری

این کاشی ها با ظرافت فراوانی با لیزر برش می خورند و طرح هایی به وجود می آورند که وقتی کنار هم قرار می گیرند، گویی یک پازل درست شده است. حواستان به قیمت آنها باشد چون اغلب آنها از مواد باارزشی همچون کوارتز و مرمر یا با شیشه های نقره و طلایی ساخت دست تولید شده اند.


کاشی های آینه ای

کاشی های آینه ای ریز فراوانی کنار هم قرار می گیرند و زمینه ای شبیه به یک آینه بزرگ درست می کنند. چیزی شبیه به این برای پس زمینه آشپزخانه بسیار مناسب است زیرا زیبایی منحصر بفردی به فضا می دهد.


کاشی قطری

کاشی معمولی را کمی زاویه بدهید و آن را به شکل قطری نصب کنید. یادتان باشد که طرح قطری به ۱۰ درصد کاشی بیشتر نیاز دارد. طرح های قطری کار و انرژی و دقت بسیاری می برند.


کاشی گل درشت

طرح های درشت و پررنگ اخیراً مد شده اند. سعی کنید از طرح های درشت برای آشپزخانه تان استفاده کنید. کمپانی های بسیاری اقدام به تولید کاشی هایی سفارشی با طرح هایی شبیه کاغذ دیواری می کنند. برای مدل های گل درشت باید حتماً از قبل کاشی ها را طوری تنظیم کنید که گل ها ناقص نشوند.


کاشی های آجری شکل

یکی از محبوب ترین طرح ها همین طرح است که همیشه مد است و هیچوقت کهنه نمی شود. کل دیوار را تا سقف می توانید از این کاشی کار کنید.


کاشی جناغی

با طرح کاشی های جناغی به دیوار آشپزخانه خود بافت بیشتری بدهید. این کاشی ها معمولاً پشتشان توری است که همه کاشی ها را کنار هم نگه می دارد.


کاشی های خاص

خودتان را به کاشی های مربعی محدود نکنید. بسیاری از سازندگان از تولید طرح ها و رنگ های خاص به خود می بالند.


کاشی های موزائیکی سفارشی

اگر بودجه کافی داشتید، می توانید سفارش طرح دلخواهتان را بدهید. در اینجا طرح دیوار آشپزخانه با کاشی های موزائیکی کار شده است که هر یک با مهارت برش خورده و کار شده اند. بعضی از طرح های خاص را سازندگان کاشی می توانند برایتان بسازند و بعضی دیگر را باید حتماً یک هنرمند پیدا کنید تا برایتان کار کند.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.