کاش مسابقات فقط داخل اردویی نباشد/به تمرین و مسابقه دادن عادت کرده ام

۳۱اردیبهشت،

لژیونر بوکس کشورمان گفت: باید سعی کنیم که با بوکسورهای مختلف از شهرهای دیگر خارج از اردو نیز مسابقاتی برای آماده سازی هرچه بیشتر داشته باشیم.

احسان روزبهانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از روز ۲۸ اردیبهشت در اردوی آماده سازی تیم ملی حاضر شدم و با تصمیم کادر فنی تیم ملی در مسابقات انتخابی نیز شرکت نکرده ام.

لژیونر بوکس کشورمان ادامه داد: در حال حاضر تمرینات انفرادی خود ادامه می دهم تا بدنم را در شرایط آماده ای قرار دهم.

وی افزود: من در لیگ نیمه حرفه ای بوکس جهان هر ۲ هفته یکبار در میدان بودم و در طول ۴ ماه ۶ مسابقه انجام دادم.

روزبهانی تاکید کرد: به طور کلی به تمرین کردن و مسابقه دادن عادت دارم و سعی می کنم تا هم چنان آمادگی بدنی خودم را حفظ کنم.

لژیونر بوکس ایران در خصوص فینال لیگ نیمه حرفه ای بوکس جهان بیان کرد:من هیچ چیز از کار مربی ام نمی دانم وی از ادامه دادن مسابقه ام جلوگیری کرد و بعضی صحبت از رشوه گرفتن وی کردند که هیچ چیز در این مورد نمی دانم .

روزبهانی ادامه داد: من خواستم دوباره بازی کنم ولی این خواست مربی و سرمربی بود و به من گفتند که چون تو را دوست داشتیم و نمی خواستیم آسیب بینی چنین کاری کردیم.

وی در خصوص مسابقات قهرمانی بوکس آسیا نیز اظهار داشت: این فرصت ۴۰ روزه هم خوب است و به نظرم مشت زنان می توانند به خوبی آماده شوند.

روزبهانی افزود: به نظرم مسابقات نباید تنها به رقابت های داخل اردویی ختم شود بلکه باید مسئولان سعی کنند تا با بوکسورهای مختلف از شهرهای دیگر نیز مسابقاتی برگزار کنیم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.