کاظمی : تیم شانزدهم نیازی به بنر ندارد

۱۷م دیماه ،

فرهاد کاظمی با اشاره به بازی تیمش در برابر استقلال اظهار کرد: در بازی برابر این تیم تنها کمی از کارهای تاکتیکی خود را توانستیم پیاده کنیم چراکه تیم حریف اجازه کارهای تاکتیکی را در دفاعش از تیم ما گرفته بود و ما تنها در ۲۰ دقیقه پایانی بازی خوب بودیم و از تیم راضی هستم.

وی با بیان اینکه از تیم صدر جدول توانستیم یک امتیاز بگیریم تاکید کرد: در این دیدار تیم برتر میدان بودیم و این موضوع نشان‌دهنده این است که افق‌های روشنی پیش رو داریم، چند بازی است که خوب بازی می‌کنیم و مطمئن باشید ذوب‌آهن با این کیفیت و هواداران خوبی که در اختیار دارد و در بازی برابر استقلال هم به ورزشگاه آمده بودند به طور قطع نتیجه می‌گیرد و جزو تیم‌های تک رقمی در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به تفاوت فوتبال ایران و لیگ‌های خارجی تصریح کرد: تفاوتی که در این میان وجود دارد این است که آنها کار تاکتیکی قوی‌تری نسبت به لیگ ایران دارند و نباید این لیگ‌ها را با لیگ ایران مقایسه کرد، به اعتقاد من لیگ ایران باید با ۱۴ تیم برگزار شود چراکه به هیچ عنوان ظرفیت برگزاری لیگ ۱۸ تیمی را نداریم.

وی با اشاره به بنری که از سوی هواداران ذوب‌آهن در حمایت از خودش در ورزشگاه نصب شده بود ادامه داد: قسم می‌خورم از این کار بی‌اطلاع بودم به زمین که آمدم دیدم این بنر را زده‌اند، باید بگویم از این کارها خوشم نمی‌آید و این کار را کار درستی نمی‌دانم و بین دو نیمه هم گفتم این بنر را بردارند.

کاظمی افزود: تیمی که در رتبه ۱۶ جدول قرار دارد نیازی به بنر ندارد، قول می‌دهم در صورتی‌که تیم ما به رتبه‌های بالای جدول صعود کرد عکس دسته جمعی تمام هواداران ذوب‌‌آهن را در ورزشگاه نصب کنیم چراکه زحمت واقعی را این‌ها می باشند که می‌کشند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.