کالاهای تبلیغ شده در حوزه سلامت دارای مجوز رسمی هستند / لغو تبلیغات در برنامه‌های کودک

رییس رسانه ملی با بیان اینکه تبلیغات حین برنامه های کودک لغو می شود گفت: کالاهای تبلیغ شده در حوزه سلامت دارای مجوز رسمی هستند.

صدا و سیما

به گزارش گروه سلامت ممتازنیوز به نقل از خبرگزاری دانا(داناخبر)، عزت الله ضرغامی در حاشیه مراسم هفته سلامت که در مرکز همایش های رازی برگزار شد، گفت: در آگهی‌های تلویزیون، زمانی که در حین فیلم‌های سینمایی پخش می‌شود اگر مورد تایید هم نباشد، اما چون مجوز دارد نمی‌توانیم به نظر خود عمل کنیم و جلوی پخش آن را بگیریم هر چند برخی از برنامه‌هایی که مجوز دارند هم با وجود پولی که برای قراردادها داده‌اند اما از تلویزیون پخش نمی‌شوند، بنابراین تلویزیون به مسایل مختلف توجه دارد.

کالاهای تبلیغ شده در حوزه سلامت دارای مجوز رسمی هستند

بر اساس گزارش مهر، وی گفت: اما در حوزه سلامت تمام کالاهایی که تبلیغ می‌شوند مجوزهای رسمی دارند، ممکن است اختلافی در دستگاه‌ها باشد. صدا و سیما برای رفع این اختلافات تبلیغ کند، اما صدا و سیما همیشه به وظیفه قانونی عمل می‌کند، به همین منظور تبلیغ هرکدام از خدمات و کالاهایی که احساس شود جز ضرر چیزی ندارد، علی‌رغم مجوزهایی که دارد، محدود شده و برخی از آنها نیز متوقف شده‌اند.

تبلیغات حین برنامه های کودک لغو می شود

رییس رسانه ملی در مورد پخش برنامه‌های بازرگانی در حین برنامه‌های کودک گفت: پخش این تبلیغات از سرناچاری و مشکلات اعتباری بوده اما در دو سه هفته گذشته دستور لغو آن صادر شده است و دیگر مجوز تبلیغ در حین برنامه‌های کودکان دیگر وجود ندارد.

شبکه مدرسه و کشاورزی در آینده نزدیک راه اندازی می شود

وی در ادامه از راه‌اندازی شبکه مدرسه تا ۶ ماه آینده خبر داد و گفت: جلساتی با وزیر آموزش و پرورش با مخاطب قرار دادن دانش‌آموزان، معلمان و اولیا برگزاری شده، برنامه‌های این شبکه آماده شده و وزارت آموزش و پرورش باید اعلام آمادگی کند تا این برنامه ها عملیاتی شوند.

ضرغامی همچنین از راه‌اندازی شبکه کشاورزی در هفته آینده خبر داد و گفت: این شبکه با پخش دو ساعت برنامه در هفته کار خود را آغاز می‌کند.


خبرگزاری دانا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.