کالاهای کامپیوتری همچنان مشتری ندارند

۰۵خردادماه،

رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران از بی میلی مشتریان برای خرید انواع کالاهای کامپیوتری در سطح بازار دیجیتال تهران خبر داد.
“سیدمهدی میرمهدی” در گفت و گو با موبنا با اشاره به رکود ایجاد شده در بازار آی تی تهران، اظهار داشت: هم اکنون میزان مراجعه کنندگان برای خرید انواع کالاهای دیجیتالی به طور چشمگیری کاهش یافته که با استمرار این شرایط شاهد ضرر و زیان‌های بالایی به فعالان این حوزه خواهیم شد.
وی با وضعیت واردکنندگان و فعالان این حوزه را نامناسب ارزیابی کرد و گفت: هم اکنون به سبب قرار داشتن در آستانه انتخابات ریاست جمهوری بیشتر مشتریان خرید خود را به زمان بعد از انتخابات موکول کرده‌اند که این شرایط چندان برای فعالان این حوزه مناسب نیست.
میرمهدی افزود: شرایط نامناسب اقتصادی و همچنین گران شدن تمامی کالاهای دیجیتالی که از نوسانات نرخ ارز در کشور نشات گرفته سبب شده تا میزان خریداران این کالای ارتباطی روز به روز کاهش یابد که در پی این امر شاهد رکود نسبی در بازار کامپیوتر تهران شده‌‌ایم.
رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر بیشتر کالاهایی که در سطح بازار دیجیتال در کشور عرضه می‌شوند محصولاتی می باشند که از ماه‌های قبل خریداری شده و در انبارها موجود می باشند،‌ گفت: با وضعیت فعلی پیش بینی می‌شود تمامی کالاهای آتی به خصوص بازار رایانه و کامپیوتر تهران با افزایش قیمت همراه شوند چرا که در پی عدم تخصیص ارز مبادلاتی به فعالان این صنف باشد شاهد افزایش قیمت‌ها در بازار باشیم.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.