کالدرون: جونیور نمی‌تواند جزو ۱۸ بازیکن ما باشد/ با احترام به هواداران، تصمیمات با من است

سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش محکوم به پیروزی برابر صنعت نفت آبادان بوده است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: به خاطر این بازی و صعود به مرحله بعد به بازیکنانم تبریک می‌گویم. این پیروزی وظیفه ما بود.

او ادامه داد: می‌بینید که ما مهاجم گلزن نداریم و تیمی که مهاجم گلزن نداشته باشد، برابر تیم هایی که برابر شما دفاع می‌کنند به مشکل می‌خورند. ما سعی می‌کنیم علیپور به حالت خوب خود برگردد. عبدی هم بازیکن جوانی است و نمی‌توانیم از او مثل بازیکنان باتجربه توقع داشته باشیم. شرایط تا نیم فصل اینطور است. تیم‌های دیگر هم خوب بازی می‌کنند. تیم های خوب به یک مهاجم با کیفیت احتیاج دارند و علیپور باید به شرایط خوب خود برگردد.

سرمربی پرسپولیس درباره جونیور هم گفت: جونیور نمی‌تواند جزو ۱۸ بازیکن ما باشد و این را در تمرینات می‌بینم. نبود ماهینی در این بازی هم تصمیم کادر فنی بود که ترکیب ۱۸ نفره ما نباشد.

وی خاطرنشان کرد: من خودم فوتبالیست بودم و فوتبالیست باید فشار را بپذیرد. در تیم بزرگ، آمار نشان می‌دهد که مهاجم  چکار می‌کند. وقتی آمار نتواند کیفیت بازیکن را نشان دهد، معلوم می‌شود که آن بازیکن شرایط ایده‌آل برای بازی کردن را ندارد.

کالدرون درباره ترکیب تیمش هم گفت: طرفداران در ترکیب تغییراتی می‌خواستند که من انجام ندادم. من با تمام احترامی که برای طرفداران قائلم نمی‌توانم تصمیمی بگیرم که حتما باب میل هوادار باشد. من مسئولیت کار خود را قبول می کنم و هر اتفاقی که می‌افتد، تصمیم من است. اگر بخواهم تصمیمی بگیرم که دیگران آن را به من دیکته کنند، مربی خوبی نیستم.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.