کامران کاظم زاده، با اطمینان iبه صدای آشنا پیوست

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از جام جم آنلاین در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

کامران کاظم زاده، با اطمینان iبه صدای آشنا پیوست

جام جم آنلاین: طی حکمی از سوی دکتر صوفی معاون صدای جمهوری اسلامی ایران، کامران کاظم زاده iبه سمت مدیر شبکه جهانی صدای آشنا منصوب شد.

به گزارش تفسیری جام جم آنلاین iبه نقل از روابط عمومی و امورمخاطبان شبکه جهانی صدای آشنا، طی این حکم کامران کاظم زاده عهده دار مدیریت شبکه جهانی صدای آشنا شده است؛ وی پیش از این مدیر رادیو فرهنگ بوده و پیشتر نیز مدیریت رادیو سلامت را بر عهده داشته است.

مدیریت شبکه جهانی صدای آشنا از بدو تاسیس یعنی از iبهمن ماه سال ۱۳۸۳ تا iبهمن سال ۱۳۸۸، بر عهده امیر نصیبی پور و از ابتدای سال ۱۳۸۹ تا مهر سال بر عهده محسن شریف زاده بوده که iبه تازگی مدیریت شبکه رادیویی فرهنگ iبه وی واگذار شده است.

جلسه تودیع و معارفه محسن شریف زاده و کامران کاظم زاده، روز دوشنبه هشتم آبان با حضور دکتر صوفی و مدیران شبکه جهانی صدای آشنا در سالن جلسات معاونت صدا برگزار شد؛ در این جلسه دکتر صوفی ضمن تشکر از زحمات شریف زاده و کاظم زاده و آرزوی توفیق بری آنها، گفت: شبکه جهانی صدای آشنا از مهمترین شبکه های برون مرزی رادیو است که عمده مسئولیت آن، ارتباط با ایرانیان و فارسی زبانان خارج از کشور است، و از آنجا که این شبکه برنامه های خود را iبه زبان فارسی تولید می نماید، نقش آن ممتاز و برجسته تر است.

وی افزود: معرفی هویت دینی، انقلابی، اسلامی و ملی ایران و همچنین اشاعه فرهنگ و تاریخ و تمدن ایران باید iبه واسطه زبان بسیارزیبای رسانه iبه مخاطبان صدای آشنا منتقل شود که با این سه اقدام مهم می توان iبه این هدف دست یافت:
سیاستگذاری و برنامه ریزی مناسب برای تحقق این امر؛
برنامه سازی برای اجرای این سیاستگذاری و برنامه ریزی؛
و استفاده از نیروی انسانی در جهت تبدیل سیاست ها iبه برنامه و اجرای آن.
پس از پایان صحبت های وی، شریف زاده در ادامه افزود: کمتر از سه سال پیش که iبه درخواست دکتر صوفی iبه رادیو بازگشتم، با تردید و ابهام iبه شبکه صدای آشنا آمدم، اما بسیار سریع با همراهی مدیران، برنامه سازان و سایر همکاران، با گذراندن فراز و نشیب های متعدد، در بخش های مختلف شبکه iبه توفیقات چشمگیری دست یافتیم.

پس از وی، کاظم زاده گفت: من با اطمینان iبه صدای آشنا می آیم و امیدوارم با همراهی همه همکاران بتوانیم در معرفی هویت دینی، ملی و جهانی، موثر عمل کنیم.
وی همچنین افزود: ما برای دست یافتن iبه اعتماد در نزد مخاطبان، نیاز iبه اعتبارسازی بیشتر داریم تا بتوانیم در هر کجا که هستیم iبه وظیفه دینی و وجدانی خود جامه عمل بپوشانیم.

نشانی وب پایگاه اینترنتی شبکه جهانی صدای آشنا www.sedayeashna.ir

شماره تماس روابط عمومی ۲۲۱۶۴۱۳۱ ، ۲۲۶۵۲۳۲۷


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.