کامیون بنز همچنان در انتهای جدول کیفیت

۲۰ آبان ،

در رتبه بندی کیفی کامیون های تولید داخل مهرماه،خودروی سنگین کامیون بنز همچنان در انتهای جدول رده بندی کیفی کامیون های تولید داخل قرار دارد.

به گزارش تفسیری خبرنگاراقتصادی باشگاه خبرنگاران در تازهترین گزارش تفسیری ارائه شده از سوی سازمان بازرسی و کیفیت در خصوص رتبه بندی کامیون های داخلی، کامیونت ایسوزو NKR و کامیونت ایسوزو NPR (بهمن دیزل) با کسب ۳۰٫۷ نمره منفی به طور مشترک رتبه اول رده‌بندی را به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین کامیون کشنده اسکانیا G410 (ماموت دیزل) نیز با کسب ۳۰٫۸ نمره منفی توانسته رتبه دوم رده‌بندی مهر ماه را به خود اختصاص دهد.

بر اساس این گزارش تفسیری کامیون ایسوزو NQR (بهمن دیزل) نیز با یک پله صعود نسبت به ماه پیش و با ۳۱٫۳ نمره منفی توانسته رتبه سوم را کسب کند.

کامیون البرز کشنده (سایپا دیزل) نیز با کسب ۳۹٫۵ نمره منفی در رتبه چهارم و رتبه پنجم رده‌بندی نیز به کامیون کشنده کاوه (سایپا دیزل) با ۴۰٫۸ نمره منفی تعلق گرفته است.

کامیون البرز کمپرسی ۳۷۵ (سایپا دیزل) نیز با کسب ۴۲٫۵ نمره منفی در رتبه ششم رده‌بندی و رتبه هفتم نیز در اختیار کامیونت الوند (سایپا دیزل) با ۴۳ نمره منفی است.

و اما کامیون کاویان قزوین (کاریزان خودرو قزوین) نیز با کسب ۴۷٫۵ نمره منفی در رتبه هشتم قرار دارد نمره منفی این کامیون در ماه قبل۴۷،۴ بوده که نشان دهنده کاهش کیفیت این محصول در ماه جاری است.

همچنین کامیون کشنده فراز (ایران خودرو دیزل) نیز با ۵۹٫۱ نمره منفی رتبه نهم را در اختیار دارد.

بر اساس این گزارش تفسیری جایگاه آخر این رده بندی نیز به کامیون سنگین بنز WH (ایران خودرو دیزل) با ۸۹٫۲ نمره منفی تعلق گرفته است البته نمره منفی این کامیون نسبت به شهریور ماه کاهش پیدا کرده است .نمره منفی شهریور ماه کشنده فراز۹۰،۲ بوده است.

لازم به ذکر است:در آمار رده‌بندی کیفی کامیونت و کامیون‌های تولید داخل در مهرماه که از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران انتشار یافته است، کیفیت ۱۱ کامیون و کامیونت داخلی مورد بررسی قرار گرفته است./عب


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.