کاناوارو: رفتن مورینیو ضربه بزرگی به رئال وارد کرد/ سبک بازی گرت بیل به تیم آنچلوتی نمی‌خورد

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال جهان – فابیو کاناوارو مدافع سابق رئال مادرید معتقد است رفتن ژوزه مورینیو سبب افت رئال مادرید شده است.

به گزارش ممتاز؛ ژوزه مورینیو پس از پشت سر گذاشتن سه فصل در پایتخت اسپانیا سرانجام در تابستان قبل رئال مادرید را به مقصد چلسی ترک کرد و جای خود را به کارلو آنچلوتی داد. آقای خاص در حالی از هدایت رئال مادرید کناره‌گیری کرد که بسیاری از هواداران و پیشکسوتان این باشگاه همچنان او را بهترین گزینه برای نیمکت این تیم می دانستند. یکی از آنها فابیو کاناوارو مدافع سابق مادریدی هاست که اعتقاد دارد رفتن مورینیو ضربه بزرگی به این تیم وارد کرده است: «رئال آغاز بدی در آغاز فصل داشت، اما هنوز مسیر طولانی در پیش رو است.»

او ادامه داد: «برای رئالی ها بازگشت به روزهای اوج پس از خروج ژوزه مورینیو سخت است. او مربی است که روی تیم های خود تاثیر بسیاری می گذارد.»

در سالهای قبل خروج ژوزه مورینیو از چلسی و اینتر این دو تیم را با افت محسوسی روبرو کرد و حالا بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۰۶ می گوید اتفاق مشابهی برای رئال رخ داده است: «اتفاقی که برای رئال افتاده همان چیزی است که در سالهای قبل دیگر تیم های مورینیو با آن روبرو شده اند.»

کاناوارو پس از خرید ۱۰۰ میلیون یورویی گرت بیل از به شدت سران رئال انتقاد کرد و اعلام کرد که این ستاره ولزی بازیکن دلخواه کارلو آنچلوتی نبوده است. او در این مورد می گوید: «سخت است که شما جایگزینی برای بازیکنانی چون گونزالو هیگواین و مسعود توزیل پیدا کنید. اما باشگاه به جذب بیل علاقه بسیاری داشت.»

کاپیتان سابق تیم ملی ایتالیا در پایان می گوید: «او بازیکن بزرگی است اما شاید با توجه به سبک تیم‌های آنچلوتی، رئال به بازیکن سرعتی بیشتری نیاز نداشت.»

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.