کاندیداها الگوی قانون‌مداری و قانون‌محوری باشند/ ضرورت تمکین به نتیجه انتخابات

۲۴خردادماه،

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر ضرورت قانون‌مداری کاندیداها بعد از اعلام نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: کاندیداها باید الگوی قانون‌مداری و قانون‌محوری بوده و به نتیجه انتخابات تمکین کنند.

“جمشید جعفر‌پور” نماینده مردم لار در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، با تاکید بر ضرورت قانون‌مداری کاندیداها بعد از اعلام نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: همه کاندیداهای حاضر در انتخابات ریاست جمهوری از مجموعه‌های داخل نظام می باشند و باید به آرای مردم احترام بگذارند و به آن تمکین کنند.
 
وی در ادامه افزود: زمانی که نتایج اعلام شد و  شورای نگهبان نیز آن را تائید کرد، فرد پیروز، رئیس‌جمهور قانونی کشور و همه مردم خواهد بود و با شناختی که بنده از کاندیداها دارم قطعاً به نتایج تمکین خواهند کرد.
 
عضو کمیسیون فرهنگی با توجه به اینکه همه مراحل اجرای انتخابات با نظارت قانون انجام می‌گیرد و راهکارهای شمارش آرء واعلام نتایج و سایر مراحل در سیستم انتخابات کشور مشخص است، تصریح کرد: بر این اساس اگر کاندیدایی به نتایج آراء اعتراض دارد باید از طریق مجاری قانونی و معینی که در قانون تعبیه شده اقدام کند تا به اعتراضش به دور از هرگونه جوسازی‌ و دشمن‌تراشی‌ها رسیدگی شود.

جعفرپور اظهار داشت: مردم از کاندیداهایی که برای اجرای قانون در قوه مجریه داوطلب شده‌اند دیگر توقع تخطی و نقض قانون را ندارند و توقعشان این است، کاندیداها به کسی که آراء مردم را از آن خود کرده تبریک بگویند، چراکه به هر صورت مردم پای صندوق‌های رای آمده و به او رای داده‌اند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.