کاندیداهای ریاست جمهوری باید نشان از الگوهای ارزشی شهدا داشته باشند

۱۷اردیبهشت،

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان گفت: رجل سیاسی باید راه شهدا را دنبال کنند و کاندیداهای ریاست جمهوری باید نشان از اسوه ها و الگوهای ارزشی شهدا را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتیممتازنیوز، سردار سرلشکر بسیجی حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در اولین کنگره سه وزیر، فرمانده مهندسی جنگ و هزار شهید وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) دربارهٔ شهدا گفت: امام فرمودند، شهدا ولی نعمت ما می باشند و ما هرچه داریم از خون آنهاست.

سرلشکر فیروزآبادی در ادامه با ادای احترام به ساحت صحابی رسول‌الله(ص) اظهارداشت: حجربن‌عدی سردار باوفای علی (ع) شهادت دوباره‌ات مبارک باد. 

وی با بیان اینکه شهیدان همه چیزشان برای خدا بود، تصریح کرد: شهیدان زنده‌اند و ما را مخاطب قرار می‌دهند و می‌‍گویند ما با خون خود نوشتیم که از ولایت فقیه اطاعت کنید و راه امام(ره) را تنها نگذارید. 

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: شهیدان خود و ارزشها را ساختند و معلم ارزشها بودند. اسوه آنها رسول اکرم (ص)، حضرت زهرا(س)، امام علی(ع) و امام حسن(ع) و امام حسین(ع) بودند.

وی با تاکید بر اینکه فرماندهان شهید اسوه‌های زمانه‌اند و زندگی‌‍نامه شهیدان سنجشی برای ارزشهاست، بیان داشت: آثار شهیدان در جامعه بی‌شمار است و همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند شهیدان و خانواده هایشان فرزندان معنوی حضرت زهرا(س) می باشند.

سرلشکر فیروزآبادی گفت: محبت و ارادت مقام معظم رهبری نسبت به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مثال زدنی و افتخار آمیز است و ملاقات های ایشان با جانبازان و خانواده شهدا فراموش شدنی نیست.

وی با اشاره مقام شهید چمران گفت: شهید چمران رئیس ستاد جنگ های مردمی نامنظم بود که جنگید و پیروزی‌هایی به دست آورد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از شهید فکوری به عنوان خلبانی قهرمان و عقاب تیزپرواز یاد کرد و اظهارداشت: شهید نامجو نیز از خطه شمال و اهل گیلان بود که دانشگاه افسری امام علی (ع) را با جبهه‌ها پیوند زد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به همه شهیدان بخصوص شهدای وزارت دفاع گفت: نام این شهیدان پرچم اقتدار کشور شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رجل سیاسی امروز باید راه شهیدان را پی‌بگیرند و کاندیداهای ریاست جمهوری باید نشان از اسوه ها و الگوهای ارزشی شهدا داشته باشند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.