کاندیداها برنامه تبلیغاتی خود را کجا به پایان می رسانند؟

۲۲خردادماه،

امروز ۲۲ خرداد ماه آخرین روز فرصت تبلیغات کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از مهر، درحالی وارد آخرین روز از تبلیغات انتخابات ۹۲ شدیم که با انصراف دو کاندیدای ریاست جمهوری یعنی غلامعلی حدادعادل و محمدرضا عارف رقابتها فشرده و بر هیجان انتخابات افزوده شد.

بنابراین گزارش محمدباقر قالیباف در آخرین روز از تبلیغات خود ابتدا به استان مرکزی و سپس به استان البرز خواهد رفت. این کاندیدای ریاست جمهوری سپس به تهران بازمی گردد و در آخرین برنامه تبلیغاتی خود ساعت ۱۸:۳۰ در میدان فلسطین در جمع حامیان خود سخنرانی خواهد کرد.

همچنین محسن رضایی دیگر کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نیز که آخرین روز تبلیغاتی خود را با یک کنفرانس خبر در خبرگزاری فارس آغاز کرده است امروز به استانهای گیلان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی سفر خواهد کرد.

علی اکبر ولایتی امروز به چهار استان اردبیل، آذربایجان شرقی، گیلان و البرز سفر می کند و بعداز بازگشت به تهران نیز ساعت ۱۸ در سالن شهید افراسیابی حضور می یابد و در آخرین برنامه تبلیغاتی خود به امامزاده صالح می رود و بعد از نماز مغرب و عشا در جمع مردم سخنرانی خواهد کرد.

سعید جلیلی نیز ابتدا به مسجد جامع امیرالمومنین پاکدشت و از آنجا به اسلامشهر خواهد رفت. سپس ساعت ۱۵ به زیارت گلزار شهدای گمنام ملارد در مصلای بزرگ شهریار می رود. همچنین این کاندیدای ریاست جمهوری ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه شهید حیدرنیا در تهران حاضر می گردد و در آخرین برنامه تبلیغاتی خود ساعت ۱۷:۳۰ به مسجد امام حسن عسگری (ع) کرج خواهد رفت.

حسن روحانی امروز به مشهد می رود و سپس به شهرهای بجنورد، گرگان، شاهرود و سمنان سفر خواهد کرد.

همچنین سید محمد غرضی هم برنامه های تبلیغاتی خود را در استان اصفهان به پایان می رساند.

اما بعضی از استانها امروز میزبان دو کاندیدای ریاست جمهوری می باشند. استان البرز میزبان محمد باقر قالیباف و علی اکبر ولایتی و آذربایجان شرقی و گیلان هم میزبان محسن رضایی و علی اکبر ولایتی خواهند بود.

همچنین تبلیغات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا که از ۱۶ خردادماه آغاز شده بود به همراه انتخابات ریاست جمهوری به پایان می رسد تا در روز ۲۴ خرداد سرنوشت بیش از ۳۰۰ هزار کاندیدای شوراها  مشخص شود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.