کاندیداها درست حرف بزنند

۳۱اردیبهشت،

آیت الله جوادی آملی با توصیه به کاندیداهای ریاست جمهوری مبنی بر “درست حرف زدن” و “حرف درست زدن”، گفت: اگراشکالی وجود دارد، باید محترمانه و با استدلال گفته شود.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، آیت الله جوادی آملی، روز قبل در ادامه سلسه مباحث درس تفسیر خود که در محل مسجد اعظم برگزار شد، با تفسیر آیاتی از سوره مبارکه احزاب به موضوع انتخابات پیش رو اشاره کرده و اظهار داشت: همه ما باید چه در ایام انتخابات و چه غیر انتخابات مواظب حرف زدنمان باشیم،
 
آیت الله جوادی آملی با اشاره به لزوم همدلی، تاکید کرد: باید کشور را با هم بسازیم؛ زیرا الآن خطر زیر گوش ماست.
 
معظم له با توصیه به کاندیداهای ریاست جمهوری مبنی بر “درست حرف زدن” و “حرف درست زدن” افزود: اگر حرفی داریم می توانیم آن را عالمانه بیان کنیم؛ زیرا خداوند می‌فرمایند ” مؤمنین درست حرف بزنند و حرفِ درست بزنند”.
 
وی یادآور شد: انسان می‌تواند اگر اشکالی وجود دارد، عالمانه آن را مطرح کند، چرا خدای ناکرده یکدیگر را برنجانیم؛ این سفارش خداوند است که  فرمود “محترمانه با یکدیگر سخن بگویید” .
 
آیت الله جوادی آملی در پایان با تاکید بر این که اگر واقعا اشکالی وجود دارد، باید محترمانه و با استدلال گفته شود، ابراز امیدواری کرد:  به برکت روح مطهر امام راحل و خون پاک شهدا امور کشور به بهترین وجه پیش برود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.