کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم

به نوشته ظهور۱۲ به نقل از آفتاب » یک نماینده اصولگرای مجلس نهم خبر داد که در حال حاضر نام پنج کاندیدا یعنی قالیباف، محسن رضایی، لاریجانی، جلیلی و ولایتی برای ورود به عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم مطرح است.

سیدحسین نقوی حسینی اظهار کرد: در این همین راستا نشست‌های مشترک دوجانبه و چندجانبه بین برخی نامزدها مطرح می‌شود که از جمله آن گفت‌وگوهایی بین لاریجانی، قالیباف و رضایی صورت گرفته است.

نقوی حسینی گفت: انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری از جمله مباحث مطرح در محافل سیاسی و نامزدهای این دوره از انتخابات است که در همین راستا این نامزدها با تشکیل ستادهای انتخاباتی، فعالیت‌ها و رایزنی‌های خود را شروع کرده‌اند.

وی افزود: نامزدهای احتمالی انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری در حال حاضر تیم‌های فعالیت خود را تشکیل داده و با استان‌ها و شهرستان‌ها ارتباط برقرار کرده‌اند که برگزاری نشست‌های مشترک دو و یا چندجانبه بین برخی نامزدها از جمله فعالیت‌های آنها به شمار می‌آید.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طبق شنیده‌ها گفت‌وگوهایی بین علی لاریجانی، محمدباقر قالیباف و محسن رضایی صورت گرفته که این امری طبیعی به شمار می‌آید چرا که نامزدهای احتمالی باید با یکدیگر نشست‌هایی را برگزار کرده و مباحث بین خودشان را برای ورود به انتخابات مطرح کنند.

نقوی حسینی تاکید کرد: انتخابات ریاست‌جمهوری یک حرکت محوری و استراتژیک برای نظام است از این رو نامزدهای انتخابات باید با برگزاری گفت‌وگوها و نشست‌هایی، مسائل بین خود را هماهنگ کنند تا حرکتی ملی در جهت تقویت منافع نظام صورت گیرد و رقابت‌های انتخاباتی به تنش و کشمکش تبدیل نشود.


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.