کاندیدای رسمی موتلفه برای انتخابات ۹۲ برنامه اقتصادی داد

تأکید دبیرکل موتلفه بر ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات شوراهای شهر؛

ایران > انتخابات
دبیرکل حزب مؤتلفه با اعلام اینکه کاندیدای رسمی موتلفه برای انتخابات ۹۲ برنامه اقتصادی داد، گفت: در میان نامزدهای جبهه پیروان خط امام و رهبری، یحیی آل اسحاق برنامه‌های اقتصادی خود را ارائه داد.

به گزارش فارس، محمدنبی حبیبی در جمع دبیران استان‌های حزب مؤتلفه اسلامی دربارهٔ نتیجه جلسات انتخاباتی حزب موتلفه گفت: مقرر شد یک فرد به جبهه پیروان خط امام و رهبری معرفی ‌شود. از آل اسحاق دعوت شد و ایشان پذیرفتند؛ به این ترتیب آل اسحاق به عنوان نامزد پیشنهادی موتلفه برای انتخابات ریاست جمهوری رسماً معرفی شد.

دبیرکل حزب مؤتلفه یادآور شد: در نهایت تصمیم بر اساس مقبولیت مردمی نامزدهای جبهه پیروان خط امام و رهبری گرفته خواهد شد که از میان آقایان آل اسحاق، متکی و باهنر کدامیک در انتخابات حاضر شوند.

وی با بیان اینکه جبهه پیروان خط امام و رهبری شامل ۱۵ تشکل است که حزب مؤتلفه یکی از آنها است، افزود: در انتخابات ائتلاف بزرگ اصولگرایان مورد نظر ماست و در این ائتلاف بزرگ محوریت را برای روحانیت قائل هستیم.

حبیبی ادامه داد: اگر اصولگرایان بطور مثال ۲۰ میلیون رأی داشته باشند اما تعدد کاندیدا در انتخابات حاضر شوند، جناح‌های رقیب از شکسته شدن رأی اصولگرایان استفاده می‌کنند و پیروز میدان می‌شوند؛ همانطور که در انتخابات‌های قبل مجلس در بعضی استان‌ها این پیش آمد.

دبیرکل حزب مؤتلفه با اشاره به دلایل انتخابات آل اسحاق به عنوان گزینه پیشنهادی موتلفه گفت: امروز از نظرسنجی‌ها مشخص است که دغدغه مردم، اولویت اقتصادی است لذا موتلفه آقای آل‌اسحاق را مطرح کرد. ایشان با توجه به اصالت خانوادگی، تجربه کاری و تحصیلات اقتصادی و مدیریتی و سابقه حزبی شرایط را دارا بودند؛ تمام سابقه کاری وی اقتصادی است و سابقه وزارت نیز دارد.

وی تصریح‌کرد: در میان نامزدهای جبهه پیروان خط امام و رهبری، آقای آل اسحاق برنامه‌های اقتصادی خود را ارائه داد.

حبیبی با بیان اینکه نامزد موتلفه باید از کلی‌گویی پرهیز کند و باید فرمول و نسخه حل مشکلات مردم از جمله اقتصاد را بیان کند، افزود: ما دچار توهم نشده‌ایم و با طرح گفتمان اقتصادی و ارائه راهکار پا به عرصه گذاشتیم.

دبیرکل حزب مؤتلفه با اشاره به برنامه چشم‌انداز حزب مؤتلفه اسلامی که در آن به کادرسازی توجه شده است، یادآور شد: ما برای هر پست کشور باید اشخاصی کارآمد تربیت کنیم؛ در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی ۱۸ نفر با کارت مؤتلفه به مجلس راه یافتند که این در مجلس نهم به سی نفر افزایش یافت.

وی در پاسخ به اینکه «اگر نامزد حزب مورد توافق اصولگرایان واقع نشد چه می‌شود» افزود : اگر آقای آل‌اسحاق در جمع‌بندی اصولگرایان انتخاب نشوند یا اینکه مردم به او رأی ندهند باز هم این فرصتی است که دیدگاه‌های حزب دربارهٔ مسائل مختلف کشور از طریق ستاد معرفی می‌شود.

حبیبی دربارهٔ انتخابات شوراهای شهر و روستا هم بر ائتلاف اصولگرایان تاکید کرد و افزود: انتخابات شوراها اگر از انتخابات ریاست جمهوری مهمتر نباشد از اهمیت کمتر برخوردار نیست چراکه رقبا در پی تسخیر کرسی‌های شوراها می باشند و راهبرد ما این است که با تمام اصولگرایان مذاکره کنیم تا به یک فهرست واحد برسیم و این ضرورت دارد.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.