کاندیدای نهایی جامعتین پس از اعلام نظر شورای نگهبان معرفی می‌شود

۲۶اردیبهشت،

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: منتظر اعلام نظر شورای نگهبان در معرفی کاندیداهای صلاحیت شده به وزارت کشور هستیم تا شخص نهایی را برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری معرفی کنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین “سید رضا تقوی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ تعیین کاندیدای نهایی در انتخابات ریاست‌جمهوری از سوی جامعتین اظهار داشت: تاکنون برای تعیین یک فرد به عنوان کاندیدای نهایی اصول‌گرایان به نظر مشخصی نرسیده‌ایم.

وی با بیان اینکه تصمیمات مورد نظر در انتخابات با توجه به شرایط روز کشور بررسی می‌شود و از پیش تعیین شده نیست؛ گفت: اینکه برای تعیین شخص نهایی از میان اصولگرایان در انتخابات به کجا خواهیم رسید، هنوز مشخص نیست.

تقوی ادامه داد: حضور و حذف بعضی چهره‌ها گاهی موضوع را تغییر می‌دهد؛ لذا نمی‌توان گفت چه کسانی در صحنه می‌مانند و یا حذف می‌شوند.

وی بیان داشت: قطعاً کسی که دارای رأی بیشتر و برای کشور مفیدتر باشند، شخص مورد نظر ما در تعیین کاندیدای نهایی است.
 
عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه هدف اصلی جامعتین ایجاد وحدت میان اصولگریان است، تصریح کرد: تلاش جامعتین بر این است که با وحدت میان اصولگرایان از تفرق آراء جلوگیری کند.
 
وی زمان تعیین و معرفی کاندیدای انتخاباتی از سوی جامعتین را بسته به اعلام نظر شورای نگهبان در صلاحیت کاندیداها دانست و خاطرنشان کرد: منتظر اعلام نظر شورای نگهبان در معرفی کاندیداهای صلاحیت شده به وزارت کشور هستیم تا شخص نهایی را برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری معرفی کنیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.