کانن با دوربین فیسبوکی PowerShot N به استقبال کاربران شبکه های اجتماعی می رود

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

کاربران حرفه ای فیسبوک که پیش از این یک اسمارت فون برای تماس های شان داشتند، اکنون صاحب یک دوربین هم شده اند. دوربین PowerShot N کانن که پیش از این در CES 2013  رونمایی شده بود، اکنون رسما به بازار عرضه گردیده است.
 
 
نارنجی به نقل از engadget نوشت: اولین نکته ای که در این دوربین ببین و بگیر بیش از همه به چشم می آید، طراحی غیرعادی مربع شکل آن است. لذا می توان آن را چرخاند و در جهات مختلف در دست گرفت.
 
این دوربین فیسبوکی کانن از سنسور ۱۲.۱ مگاپیکسلی CMOS، پردازنده DIGIC 5، لنز ۲۲۴-۲۸ میلیمتری f/3.0-5.9 با زوم ۸x بهره می برد. نمایشگر آن هم لمسی است. 
 
در واقع استفاده از برند فیسبوک تنها تغییر مشخص این محصول نسبت به N قبلی است. البته در گوشه سمت راست این دوربین هم یک دکمه اختصاصی Facebook ویژه آپلود عکس ها به پایگاه اینترنتی قرار دارد. دوربین برای این کار از وای فای داخلی خود و گزینه Facebook Upload تازهی در منوی خود بهره می برد. 
 
اگر چه این موارد را نمی توان ارتقاء بسیار بزرگی نسبت به N اصلی دانست، اما اگر فیسبوک زندگی شما است، بهتر است ۳۰۰ دلار برای خرید این محصول از ماه آینده آماده کنید. البته فعلا قرار است این محصول به صورت اختصاصی تنها از طریق فروشگاه آنلاین کانن قابل سفارش باشد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.