کانونهای تخصصی شمسه در جنوب غرب تهران راه اندازی می شود

سه شنبه ۱۹ اردیبهشت – ۰۴:۲۸:۳۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۷ گفت :به منظور رشد و شکوفایی استعدادهای محلی جوانان درعرصه های فرهنگی ،کانونهای تخصصی شمسه در جنوبغرب تهران راه اندازی می شود .
به گزارش آریا به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷ ، صادقی سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: معاونت  فرهنگی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه باهدف حمایت همه جانبه از اشخاص و گروه های فرهنگی هنری اقدام به راه اندازی کانونهای تخصصی شمسه در محلات ۱۴ گانه سطح منطقه می کند .
وی افزود:کانونهای تخصصی شمسه محلات در ۸ بخش تئاتر ، سرود و موسیقی ، فیلم ،قرآن ، نهج البلاغه ، عکس ، شعر و ادب ، نقاشی و تندیس به منظور بومی سازی فعالیتهای فرهنگی اجتماعی ایجاد می شوند .
صادقی در ادامه گفت : این کانونها متناسب با سطوح فرهنگی محلات همچنین برخورداری اقتصادی و کمک به رشد استعدادهای محلی جوانان و نوجوانان خواهد بود  که منجر به ایجاد بستر رشدو شکوفایی آنها در جهت ورود به عرصه های گسترده تر فرهنگی و هنری خواهد بود.
همچنین تشکیل بانک اطلاعاتی برای شرکت کنندگان و علاقه مندان به  کانونهای شمسه ، در اختیار گذاشتن فضای مناسب جهت حضور هفتگی و برگزاری جلسات هم اندیشی کانونهااز دیگر اقداماتی  بود که صادقی سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه به آن اشاره کرد .

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۸۱۶۲۸۳۴۶۸۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.