کانون با رمان‌های نوجوانش به نمایشگاه بین‌المللی کتاب می‌آید

یکشنبه ۱۰ اردیبهشت – ۰۳:۳۳:۴۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- مجموعه رمان‌های نوجوان امروز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت ویژه‌ای در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران معرفی می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، سه غرفه از این نمایشگاه به کانون اختصاص یافته است تا در آن مجموعه‌ای از تولیدات و محصولات جدید کانون در حوزه‌ی نشر به بازدیدکنندگان عرضه شود.
در این میان تازه‌ترین کتاب‌ها و رمان‌های کانون برای کودکان و نوجوانان در غرفه‌ای ۲۰۰ متری در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و در عین حال هم‌چون سال‌های گذشته یک غرفه در بخش بزرگ‌سال و یک غرفه در بخش بین‌الملل نیز به کانون اختاص دارد.
بر اساس این گزارش رمان‌های نوجوان که تعداد محدودی از آن‌ها در نمایشگاه سال گذشته عرضه شد امسال در بخش جداگانه ای در محل غرفه کانون به صورت ویژه در محل دید نوجوانان قرار می‌گیرد.
تعداد آثار منتشر شده از این مجموعه اکنون به ۲۷ اثر رسیده است و بیش از ۱۲ عنوان دیگر نیز به زودی منتشر می‌شود.
این آثار در یک سال گذشته موفقیت های بسیاری را نیز در جشنواره‌ها و مسابقات مختلف کسب کرده‌اند.
مهمترین موفقیت آثار این مجموعه به برگزیده شدن رمان صوفی به عنوان تنها اثر شایسته تقدیر بخش کودک و نوجوان نوزدهمین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۹۰ باز می‌گردد.
این رمان و آثار دیگر همین مجموعه مانند پیش از بستن چمدان و گردان قاطرچی‌ها در جایزه کتاب فصل و رمان حتی یک دقیقه کافی است در یازدهمین جشنواره شهید غنی‌پور،  اولین روز تابستان در ششمین جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوانان و همین کتاب
و عاشقانه‌های یونس در شکم ماهی در اولین جشنواره کتاب مهر در میان آثار برگزیده و شایسته تقدیر قرار گرفت.
بر این اساس حضور نویسندگان، شاعران و تصویرگران شاخص عرصه‌ی کتاب کودک و نوجوان در غرفه‌ی کانون از دیگر برنامه‌های کانون در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به شمار می‌رود.
نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران روزهای ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۹۱۵۳۳۴۲۹۶۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.