کانون جوانه‌های بانک ملی۱۲ هزار عضو دارد

۰۱ تیرماه ۱۳،

بینا- تعداد اعضای کانون جوانه‌های بانک ملی ایران پس از گذشت حدود سه ماه( تا ۲۵ خرداد ماه۹۲) از آغاز فعالیت خود به ۱۲ هزار و۲۵۰ نفر رسید.

به گزارش بنکر (Banker)، از این تعداد ۶۹/۲۴ درصد زیر ۵ سال، ۴۵/۳۱ درصد گروه سنی ۵ تا ۱۰ سال، ۲۴/۳۳ درصد گروه سنی ۱۰ تا ۱۵ سال و ۶۲/۱۰ درصد بالای ۱۵ سال را تشکیل می‌دهند. بر این اساس استان های خراسان رضوی، خوزستان، فارس، همدان و اصفهان به ترتیب بیشترین آمار عضویت را در این پایگاه اینترنتی داشته اند.
گفتنی است بانک ملی ایران اولین پایگاه اینترنتی آموزشی و سرگرمی نوجوانان و جوانان به آدرس kids.bmi.ir راه اندازی نموده است که فرهنگی، آموزشی، بانکی و در عین حال سرگرم کننده و تفریحی است.
در این پایگاه اینترنتی واژگانی مثل پول، پس انداز، بودجه بندی، صرفه جویی، فعالیت اقتصادی و … در قالبی شیرین و جوان پسند مثل داستان، انواع بازی، اتاق های گفتگو و … آموزش داده می‌شود.
این پایگاه اینترنتی در رده سنی زیر ۱۸ سال طراحی گردیده است و در کنار این آموزش‌ها براساس نوع فعالیت هایی که نوجوانان و جوانان در این پایگاه اینترنتی انجام می‌دهند، امتیازهایی به آنها تعلق گرفته و مزایایی به آنها اختصاص داده می‌شود.
برگزاری مسابقات مختلف و جشنواره‌ها جهت ترغیب نونهالان و نوجوانان به یادگیری این مفاهیم از اهداف این پایگاه اینترنتی می باشد.
همچنین از مزایای این پایگاه اینترنتی امکان افتتاح حسابی تحت عنوان حساب آرزو به صورت اینترنتی برای اعضا می باشد که دارندگان حساب مربوطه قادر خواهند بود از تسهیلات خرید کالا تا سقف ۴۰ میلیون ریال با شرایط آسان بهره مند گردند.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.