کاهش تخلفات با طرح انضباط ترافیکی

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 کاهش تخلفات با طرح انضباط ترافیکی

کاهش تخلفات با طرح انضباط ترافیکی

ممتازنیوز: رئیس پلیس راهور استان مرکزی گفت: اجرای طرح انضباط ترافیکی در نیمه نخست سال جاری ۲۱ درصد تخلفات رانندگی ناشی از تخلفات انسانی را در استان مرکزی کاهش داد.

به گزارش ممتازنیوز، سرهنگ ابوالفضل امیدی عامل بیشتر تصادفات را عامل انسانی دانست و افزود: در راستای اجرای طرح انضباط ترافیکی در محورهای شهرهای استان این کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته اتفاق افتاده است.
وی از افزایش ۱۲۰ درصدی برخورد با تخلفات حادثه ساز در هفت ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: سرعت و سبقت غیر مجاز، نقص سیستم روشنایی وسایل نقلیه به هنگام شب، عبور از چراغ قرمز راهنمایی و مصرف مواد روانگردان و مشروبات الکلی از جمله موارد حادثه ساز است که با ان برخورد شده است.
وی در ادامه با اشاره به توقیف ۱۷ هزار و۹۰۶ موتورسیکلت متخلف، ضبط ۱۳۵ گواهینامه متخلف با کسب ۳۰ نمره منفی افزود: چنانچه افرادی که گواهینامه آن ها ضبط شده است اقدام به رانندگی کنند، طبق قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی با آنان برخورد و مجازات خواهند شد.
رئیس پلیس راهور استان مرکزی تصریح کرد: همچنین ۵۶۴ دستگاه خودرو توقیفی با تخلفات بیش از ده میلیون ریال پس از پرداخت بدهی ترخیص شدند.
سرهنگ امیدی در پایان از مردم خواست همزمان با آغاز فصل پاییز و زمستان و شروع بارش نزولات آسمانی رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه و قوانین و مقررات رانندگی، پلیس را در اجرای انضباط ترافیکی در سطح شهر یاری کنند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.